Gå til innhold

Microplex sliter igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi jeg jobber nattskift, ved siden av vanlig jobb.. Noen har litt større arb.kapasitet enn andre.. Og hadde vært flau over og stå i kø på aetat..

Er du så dum at du trur forrige innlegg var veldig seriøst, siden jeg slang på smileys.. vel vel, må bare beklage at jeg kan ha krenket deg, og sagt noe om arbeids ledige, og generelt alle som er sosial mottakre.. jeg er lei meg, jeg skjønner mange av dere faker skader o.l, så dere slipper jobb.. Jeg støtter dere, jeg mener alle skulle sitte hjemme hele dagen. For da hadde verden gått så fint rundt.. Herregud..

ikke ta alt så bokstavelig talt da mann, men det man kan reagere på er at du sier det burde være skudd premie på arb ledige, Hvet veldig godt hva det vil si å være arb ledig. Bare så du vet det var det pokker ikke lett å få noe jobb men jeg var heldig å fikk jobb på natta, Har jobet natt i et år nå og liker det godt. :cool:

 

Syns bare at man ikke bør feie alle under en kam, noen liker å være arb ledig og andre hater det, sånn er livet og alle kan ikke like det samme :p

Lenke til kommentar

Spyder: ok, er mulig det.. Har aldri selv opplevd og være arb. ledig, men jeg kjenner 9-10 mann som er det her jeg bor ( i gata ), og alle er stolte over og hente penger på posten/sosialen annen hver tirsdag.

De kronene bruker dem da til hardere stoffer for og si det sånn.. Derfor har jeg et heller anstrengt forhold til arb. ledige..

Men alle under en kam, er litt drøyt.. Selv om alle jeg kjenner er av samma ulla, og ikke fortjener ei krone. For når du er 20 år, og har et rulleblad på lengde med km nåler i bila min, og har droppa ut av alle skoler du har gått på.. Da er du rett og slett for lat.. Synd at det er slik, men mange er faktisk slik.. Jeg er litt old school der, og mener at om du ikke jobber fordi du ikke gidder.. Da skulle du ikke hatt krav på penger. ( det gjelder da ikke arb.ledig pga nedgangstider, eller folk med helseproblemer ) Regner denna saken som ferdig da no hard feelings..

 

;)

Endret av implex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...