konstabel Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Er det vanelig at et ATI 9700pro blir full av artifacts når det er klokket til 344 mhz core og 344 mhz minne? Ps. kortet virker som det er godt kjølet.
Zeph Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Kan hende du må flashe BIOS. Maskina mi låser seg heilt og må ta recover dersom eg rører core eller minne så masse som ein herz. Eg har R9700 np
ASCIWhite Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Mitt Radeon 9700 Pro kort lar seg ikke klokke i det hele tatt. bare 5mhz over spec så bøller det med en gang......
konstabel Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 Har ikke peiling, hvordan flasher en kortet?
Merlin Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Har ikke peiling, hvordan flasher en kortet? Google er din venn
Veritas_ Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Ska da ikke trenge å flashe pro kort? Med mindre det kom med en dell da. Konstabel. Har du vifter i kabinettet? Eller er systemet totalt lukket? I tilfell så kan du ta av den ene siden av kabinettet og se hvor langt du kommer. Og der er vel heller ikke verdens beste klokking. Produsent av kortet er?
Rikky Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Jeg vet ikke om PRO-kort må flashes. Mitt Sapphire 9700 np måtte hvertfall flashes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå