Gå til innhold

Nå har komplett.no driti seg ut igjen.... :(


Anbefalte innlegg

Sendte 512Mb ddr-ram tilbake for jeg ville bytte fra cas2.5 til cas2, men dei har ikke cas2, så jeg får pengene igjen.

 

Problemet er at de satt pengene inn på feil konto :evil:

Har ikke peiling på hvem som har fått pengene.

 

Sendte mail til dem 143-02 om når pengene kommer inn, de svarte at pengene er satt inn 63-02.

Sendte ny mail om de ble satt inn på kontoen min, som er (xxxxxxxxxx), de svarte at pengene ble satt inn på kontonr. (yyyyyyyyyy), som avtalt.

 

Returbekreftelsen som jeg fikk i email av dem når de hadde mottatt rammen, står mitt kontonr.

Og i kredittnotaen som jeg fikk i posten noen dager senere, står det et annet kontonr.

 

Tydeligvis har de bytta kontonr. underveis :mad:

 

Fikser de ikke dette snarest, blir jeg forbanna, for det er tross alt snakk om 2200kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-15 09:28, AKIRAx24 skrev:

hehe..og det verste er at for at komplett skal få pengene tilbake må den personen som fikk pengene gi dem tilbake.....han er ikke pliktig til å returnere de om han ikke vil...heheh...ja ja..tragisk er det uansett. *s*


AKIRA



 

I utgangspunktet, ja. Men dersom det er helt åpenbart for mottageren av beløpet at han IKKE er rettmessig mottager, vil han kunne bli dømt til å betale tilbake. Med slike små beløp vil det derimot koste mer å hente beløpet tilbake enn det som er å hente tilbake.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått pengene tilbake. Nyttet ikke med 2 mailer der jeg spurte om når tid pengene kom.

Måtte ringe til de, og da kom pengene med en gang :smile:

 

btw ot, kjøpte nettopp 512Mb Samsung pc2100 DDR ECCReg cl2 på psdata. De sendte meg cl2.5 istedet. Kunne få pengene igjen, men gidder ikke stresse mer med dette. Skulle jeg ha cl2, måtte jeg ha apacer og de koster 400-500 kr mer. Varen kom svinfort, men feil vare :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...