Gå til innhold

Programmering - Web-design


Anbefalte innlegg

QUOTE (B|Real)
Stenges pga feilplassering. Skal ligge under Programmering->PHP eller HTML.
Per dags dato har vi ingen kategorier under programmering som dekker HTML untatt Webdesign, og jeg mener at for å få en bedre beskrivelse, bør webdesign-kategorien også inneholde informasjon om at det skal diskuteres HTML, XHTML og CSS.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (slimboy @ 04/02/2004 : 21:34)
Hva med ASP, PHP, JSP, CF, perl etc., og kanskje ett for Access, MySql, MsSql, for å ikke glemme Flash og XML

Html er forresten et formateringsspråk.
:p

Skjønte ikke helt hvor du vil med det utsagnet. HTML er riktig nok ikke "programmering", men det er ingen andre steder det hører bedre hjemme enn under "programmering".

 

Og alle de andre "språkene" du nevnte, vel... Det finnes faktisk kategorier for de fleste under "programmering", så da er vi vel like langt?

 

 

Poenget mitt, "slimboy", er at hvis du er litt på "Web-design"-kategorien, så ser du at de fleste postene der omhandler nettopp HTML og CSS, så derfor mener jeg at det kan være en del av beskrivelsen, i motsetning til dagens "Alt som er relatert til web-design."

Lenke til kommentar

Web-design tar også for seg HTML. Den het originalt bare HTML men skiftet navn da dette var et lite emne. Verken HTML, XHTMl, CSS, el lignende er store nok emner til å få eget forum. Kan alltids endre beskrivelsen på forumet litt hvis det er veldig forvirrende slik det er nå men...

 

Da det gjelder PHP/JAVA/CGI osv er det forum for det.

 

Da det gjelder plasseringen til Web-design kommer nok dette til å forandre seg i en ikke så fjern fremtid. Dette kan de som er interessert lese mer om i web-design forumet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...