atticus Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 (endret) Om rundt en måneds tid har jeg planer om å investere i en LCD. Jeg venter jo selvfølgelig på LCD Testen til oyvind_dahle, men lurer også på hvordan LCD er i forhold til da LCD med TV Tuner i Widescreen format? Ser jo at disse har mye høyere lysstyrke og konstrastforhold enn hva som er "standard" på LCD skjermer. Tingen er at jeg kan få tak i ACER 17" AL1751 16/9 [ Link her ] til rimeligere pris på jobben. Kontrastforhold - 600 :1 Lysstyrke - 450 cd/m2 Svartid - 25 ms Oppløsning 1280 x 768 @ 75 Hz Pris Vanlig Butikk ca 5500,- (Min pris ukjent) Dell har jo også en LCD med TV-Tuner nå. Dell W1700 LCD TV [ Link her ] Kontrastforhold - 400 :1 Lysstyrke - 450 cd/m2 Svartid - 25 ms Oppløsning 1280 x 768 @ 60 Hz Klar for HDTV og SDTV Bilde i Bilde funksjon Pris 6402,- (Spesial tilbud akkurat nå 10% off) Sånn spesifikasjonsmessig er de jo greie, men er det noe å satse på ? Er jo heller ikke vits å legge skjul på at jeg også spiller endel og ser mye på film. Lønner det seg ? Btw. Denne er ikke ment for å skifte ut tv'en. Skal bruke den hovedsaklig til pc'en. Har heller ikke TENKT til å kjøpt lcd med tv tuner.. Er bare nysgjerrig Er det noen som har sett LCD TV'er i 19" ennå ? (Widescreen) NB! Vanskelig å finne info/tester av Acer skjermen Hvis noen finner andre LCD TV'er i Widescreen så si ifra. Endret 4. februar 2004 av atticus
worldin Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 (endret) ja dette lurer jeg også på, har tenkt å kjøpe en lcd skjerm med Tv-Tuner, noen som vet om dette finnes som 19"? Endret 29. februar 2004 av worldin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå