Gå til innhold

Skjermkorttabell 4.01


L03VIk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TAKK..meget hendig post!!

Hver gang jeg kommer over et aktuelt kort, så er det å rote etter specs...ikke nå lengre!

Listen er printet og henger på veggen. :yes:

Fint at du likte den :D

Tenkte å legge ut link til PDF neste gang, hvis det er flere som vil printe.

Kan også legge den ut i XLS hvis det er noen som vil søke i listen osv.

JPG-bildet i posten skal selvsagt også oppdateres :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg kompilerte også en liste med grafikkort for en stund siden, der har jeg pre-DX7 kort med også (3Dfx Voodoo serien, Rage serien og TNT serien) . Du har ikke tenkt på å legge dem til?

 

Åja, mens jeg husker det. GeForce4 MX420 har SDR minne , ikke DDR.

 

Minnefrekvensen på Radeon 9700np er 540 MHz (270 DDR)

 

Du har stavet Parhelia feil. (heter ikke Parphelia :p)

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Du har stavet Parhelia feil. (heter ikke Parphelia :p)

Hmm... trodde jeg hadde rettet den trykkleifen.... men egentlig er jo parphelia tøffere enn parhelia :D

 

Når det gjelder kort før DX7, har jeg med vilje ikke tatt med slike, for å ikke miste oversikten helt.... Men om det er et ønske fra mange, skal jeg se hva jeg kan få til...

Lenke til kommentar

Hei jeg lurte på om du kunne legge til Nvidia Quadro serien i lista di. Får en pc etterhvert med dette kortet og lurte litt på spesifikasjonene... Har prøvd å finne noe men har ikke funnet noe som hørtes fornuftig ut... og en annen ting: Er disse kortene kompatible med spill???

 

En veldig bra tabell!!! det skal du ha!!!

 

Jørgen

Lenke til kommentar
Hei jeg lurte på om du kunne legge til Nvidia Quadro serien i lista di. Får en pc etterhvert med dette kortet og lurte litt på spesifikasjonene... Har prøvd å finne noe men har ikke funnet noe som hørtes fornuftig ut... og en annen ting: Er disse kortene kompatible med spill???

Quadro-kortene er i hovedsak beregnet for tunge 3D-applikasjoner. Bra for folk som modellerer 3D i Maya osv. Hvordan de yter i spill er jeg faktisk ikke sikker på... Skal se om jeg finner no om det.

 

Her kan du i alle fall lese mer om kortene:

http://www.nvidia.com/page/quadro4xgl.html

 

Forresten tror jeg neppe jeg kommer til å legge de med i tabellen. De er såpass sjeldne, at jeg regner med det ikke er stor interesse for dette(??)...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...