Gå til innhold

Hvilket Band har den feteste VOKALEN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Hmmm, vokalisten i Audio Slave, Chris Cornelius elns. (liker dem egentlig ikke, men vokalisten er utrolig!)

Også liker jeg veldig godt vokalen i Mew, herregud så høyt opp han kommer!

 

Selv om dette er tråden for gode vokalister så vil jeg bare si at Tom Waits er en dårlig vokalist :p mens derimot hans poetisk side er prima vare!

Endret av nikrus
Lenke til kommentar
Selv om dette er tråden for gode vokalister så vil jeg bare si at Tom Waits er en dårlig vokalist :p mens derimot hans poetisk side er prima vare!

7669396[/snapback]

Du burde ikke ha lov til å uttale deg om god eller dårlig vokalist. Tom Waits er en fantastisk sanger, med en rekkevidde, kraft, og teknikk som overgår de fleste. Om du liker stilen hans er noe annet, men har er en sabla god vokalist.

 

Tom Waits kommer f.eks like høyt med stemmen sin som vokalisten i Mew, og sannsynligvis langt dypere også.

Lenke til kommentar
okay, emo band men bullet for my valentine er heftig.

7647276[/snapback]

Tja, main vokalen er litt tam, men han som screamer er litt skilla. Jeg liker ikke Bullet For my Valentine btw :p

 

Uansett, Amon Amarth, Dark Tranquility, Emperor (Ihsahn er bare !), Eldre sanger av Children Of Bodom virker som Alexi har en helt annen stemme nå enn han hadde før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...