thomassit0 Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 *Freddie Mercury i Queen var jo en fantastisk vokalist.. *Chris Cornell Audioslave \ Soundgarden er og veldig bra *Zach De La Rocha fra RATM, veldig fet vokal *Phil Anselmo fra Pantera, og veldig fet vokal spør du meg.
TLZ Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Er ikke dette egentlig en tråd der man skal si hvem man selv synst er flinke vokaler? Skjønner ikke hvorfor det er så mange som reagerer på at folk nevner vokaler som ikke er like kjente som alle de andre.. men men 5342151[/snapback] Ikke er lite kjente? Cannibal Corpse er jo "pop" på regne i deathmetal-verden. (Akkurat som Dimmu er til black metal). De er mer kjente enn andre... Grunnen til at folk reagerer er nok at de mener at vokalisten i bandet er sterkt oppskrytt og ikke er på langt så bra som folk skal ha det til...
Equerm Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Ikke er lite kjente? Cannibal Corpse er jo "pop" på regne i deathmetal-verden. (Akkurat som Dimmu er til black metal). De er mer kjente enn andre... Grunnen til at folk reagerer er nok at de mener at vokalisten i bandet er sterkt oppskrytt og ikke er på langt så bra som folk skal ha det til... 5343401[/snapback] Joda det er jo sant Men jeg mente kjent som SoaD kjent, jeg skulle spesifisert mer
KimNK Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Sånn helt seriøst så synes jeg at Michael Eriksen fra Circus Maximus har en fantastisk stemme. 5340082[/snapback] Yep, og i tillegg ein fantastisk god livevokalist.
ZprMario Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 (endret) Selv om jeg sikkert har svart her tidligere, må jeg også nevne: Chuck Billy (Testament). Fyren har en fantastisk bra stemme, etter min mening kongen av Thrash/Heavy Metal vokal. og han takler også growling/death stil bra.. Men såklart, det finnes mange gode der ute, og det er litt vanskelig å kåre en "beste" vokalist. Synes bare han fortjener en plass blant de store. Endret 27. desember 2005 av ZprMario
Mala Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Tja liker da vokalen til Shagrath i Dimmu Borgir, bra riv i den!
HeX Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Vokalisten i My Chemical Romance har bare driiit rå riv i stemmen altså!!
kristoffer1989 Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Guns N' Roses er de andre jeg tenker på må si jeg elsker Axl rose sin stemme fra GN'R slik de var før... nå suger de villt dessverre... Band nummer tre er system of a down maken til en stemme Tarj har... og må si daron virkelig har begynt å komme seg også! Men det bandet med den ultimate vokalen synes jeg personlig er Tenacious D! Bare elsker Jack Black sin stemme som kan brukes til nesten alt:D liker de abolutt best live der de står med sine akustiske gitarer og vakre stemmer, i stedet for studio plata dems.. Veldig synd de ikke vil til norge Tenacious D
tommmy Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Godsmack vokalisten har en ganske rå stemme
Jan Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 (endret) Jeg så noen før nevnte cokalen i camel?...jeg vil ikke akkurat si det, men andre som mener det? Endret 28. desember 2005 av Jan-Erik
TLZ Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Guns N' Roses er de andre jeg tenker på må si jeg elsker Axl rose sin stemme fra GN'R slik de var før... nå suger de villt dessverre... Band nummer tre er system of a down maken til en stemme Tarj har... 5346476[/snapback] Tarj? Du mener kanskje Serj? Bra vokal det. Men GNR's vokal er ikke annet enn forferdelig grusomt.
834HF42F242 Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Er ikke dette egentlig en tråd der man skal si hvem man selv synst er flinke vokaler? Skjønner ikke hvorfor det er så mange som reagerer på at folk nevner vokaler som ikke er like kjente som alle de andre.. men men 5342151[/snapback] Ikke er lite kjente? Cannibal Corpse er jo "pop" på regne i deathmetal-verden. (Akkurat som Dimmu er til black metal). De er mer kjente enn andre... Grunnen til at folk reagerer er nok at de mener at vokalisten i bandet er sterkt oppskrytt og ikke er på langt så bra som folk skal ha det til... 5343401[/snapback] Nåja! Navnet - og ikke minst coverene - er meget kjent, men jeg tviler på at musikken er like kjent.
Acrid Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Nåja! Navnet - og ikke minst coverene - er meget kjent, men jeg tviler på at musikken er like kjent. 5348055[/snapback] CC er det eneste death metal bandet som har solgt mer enn 1 million plater. De er nok ganske så kjent innen death metal vil jeg tro.
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Maynard James Keenan fra Tool og A Perfect Circle Cedric Bixler Zavala fra The Mars Volta og At the Drive-In Simen "Vortex" Hestnæs fra Arcturus Ozzy fra Black Sabbath Aaron Gillespie fra Underoath Chino Moreno fra Deftones og Team Sleep Christer Krogedal fra Adorned In Silence
Equerm Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Nåja! Navnet - og ikke minst coverene - er meget kjent, men jeg tviler på at musikken er like kjent. 5348055[/snapback] Meget godt poeng Grattis! 3333 poster
834HF42F242 Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Joda, Glint, men de aller fleste som ikke hører på den type musikk har med stor sannsynlighet hørt navnet og/eller sett noen cover av dem. Slik musikk er jo ikke akkurat hverdagskost for folk flest, fordi om det kan virke sånn for dem som lytter mye på det.
Deathie Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Dexter Holland i The Offspring har en meget passende vokal til deres musikk, noe som gjør den så utrolig fet. I seg selv er vokalen ikke noe pen i det hele tatt men. Andre bands vokalister som fortjener sin plass her: Papa Roach Hoobastank Kommer nok flere løpende grunnet at jeg nå ikke kommer på en eneste vokal.
LarsP Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Agh, både Papa Roach og Hoobastank er grusomme live (og på plate i følge ganske mange). :S Sistnevnte hadde faktisk en mulighet til å bli noe bra, men ødela det meste med andrealbumet. "Can I buy you a drink" fra førsteskiva er utrolig groovy.
LarsP Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Hansi Kursch - Blind Guardian 5352970[/snapback] Jeg nevnte han et par poster lenger opp, men forskjellen er at du faktisk er seriøs(?).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå