Gå til innhold

Ski vs. Snowboard


tobiass1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snowboard. Et eller annet Burton-brett med noen Burton-bindinger jeg vet like lite om som brettet. Funker finfint, herlig følelse å suse gjennom puddersnøen i 5 minus og solskinn :)

 

Og, nei: jeg kommer ikke til å begynne med slalåm bare fordi det skulle bli trendy - for alt jeg vet er det kanskje det nå. Er ikke i bakken for å være "kul" :roll:

Kult navn\nick btw.

Jeg kjører også Burton brett(dominant), Burton bindinger(mission02) og Burton sko(burton moto). Tror nesten du hermer her du, MISSTER!

:cool:

 

Kom forresten akkurat hjem fra en liten tur i bakken(bare et par rails og sånn) her i Tromsø, slit å skrive med istykkerfrosne hender :)

Lenke til kommentar
[quote name='clinton' date='01/02/2004 : 13:33'] Kjøpte Burton Bullet brett med Burton Mission binninger i østeriket :D
Fant et bilde med brette på.
[url="http://utdanning.ivest.no/data/hfk/1857/Picture%20046.jpg"]Bilde[/url] [/quote]
Å gud bedre for en måte å kjøre et såpass kult brett på, stancen din er jo helt på tryne :laugh:
Lenke til kommentar

akkurat kommet tilbake fra fjelltur i rondane.... 3 mil på 3 dager i ekstremt varierende vær...

 

står på noen billige elan ski med rotefella bindinger og er vel en 11mm plate..

 

skia er slik at det går greit å gå med de i fjellet i tillegg til å dra i bakken...

 

annbefaler filmsnutten : why skiers are cooler than snowboarders

om en vil se temmelig crazy stuff....

 

hopper lite, men valser gjennom traseene på hafjell ganske ofte....

Lenke til kommentar
akkurat kommet tilbake fra fjelltur i rondane.... 3 mil på 3 dager i ekstremt varierende vær...

 

står på noen billige elan ski med rotefella bindinger og er vel en 11mm plate..

 

skia er slik at det går greit å gå med de i fjellet i tillegg til å dra i bakken...

 

annbefaler filmsnutten : why skiers are cooler than snowboarders

om en vil se temmelig crazy stuff....

 

hopper lite, men valser gjennom traseene på hafjell ganske ofte....

Vet du om et sted jeg kan laste ned den filmen?

Lenke til kommentar

Snowboard eier alt! :)

 

Har et 3 år gammelt brett fra oxygen med splitter nye svarte flow bindinger og nye burton moto sko. :D

 

Digger å ta heisene helt til toppen (Horgaletten) på Voss og bare kjøre laaangt bortover der ingen andre har kjørt før meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...