Gå til innhold

sunbeam,Lian Li,Lepont?


Anbefalte innlegg

Jeg har rotet litt med UV-reaktive saker i det siste. Av erfaring krever slike saker generelt MYE UV-lys for god og jevn effekt. Men er lyset avslått i rommet, trer "gløden" naturligvis lettere fram.

Enig!

 

 

Lepont kabinettet! Har bygd en A-64 pc i det [ikke at det har noe å si..] men fy for en hærlig jobb! Beste jeg har opplevd når det gjelder å skru sammen pc'er

 

Genialt med hovedkort plate man drar ut!

 

 

Joda, men det er jo uttagbart hovedkort plate i et Aopen Hq08 på mpx.no og.. Det er stort og billig =)

lian li er best på ytelse.

 

Hva i all verden mener du med det?

 

Ville gått for Lian Li, det er rett og slett best!

 

Hvorfor er det best?

 

Synes dere bør utdype litt hva dere egentlig mener. Er ikke lett å bli klok av slike utsagn.

 

Kunne ikke blitt mer enig!!!.. Selvom de holder en høy standar, ser bra ut, er det ikke dermed sakt de er Absolut best, kanskje du synes det.. Jeg synes personlig det er penger i dass. 2000,- FOR ET KABINETT! :thumbdown:

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes personlig det er penger i dass. 2000,- FOR ET KABINETT!  :thumbdown:

Kabinett prisene er helt syke nå om dagen (og det uten PSU)

 

Det er stort sett ikke mer en en stålklump/allu.

Koster sikkert ikke mye å produsere heller.

Men er det prisen jeg må betale for å få et rått kabinett så...

ALdri i livet om det er prisen!! JEg kjøpte et slikt

det kostet meg 490 inkl 300 Watt Aopen ( Sourton/Fource .. Eller noe ) .. JEg har nå brukt 200,- på lakk, plexi fikset Bestefar, det er større en lian li, det har uttagbart hovedkort brett.. Riktig nok veier det en del, men jeg kunne ikke gitt mer f... Kjøper du støysvake vifter er dette kabinettet mitt i blinken.. Forøvrig hentet jeg Kathoder, IDE Kabler, vifter og annet for 900,- på posten på Fredag.. I dag er PC'n oppe og går =) HERLIG ! :thumbs::dribble:

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Jeg synes personlig det er penger i dass. 2000,- FOR ET KABINETT!  :thumbdown:

Kabinett prisene er helt syke nå om dagen (og det uten PSU)

 

Det er stort sett ikke mer en en stålklump/allu.

Koster sikkert ikke mye å produsere heller.

Men er det prisen jeg må betale for å få et rått kabinett så...

ALdri i livet om det er prisen!! JEg kjøpte et slikt

det kostet meg 490 inkl 300 Watt Aopen ( Sourton/Fource .. Eller noe ) .. JEg har nå brukt 200,- på lakk, plexi fikset Bestefar, det er større en lian li, det har uttagbart hovedkort brett.. Riktig nok veier det en del, men jeg kunne ikke gitt mer f... Kjøper du støysvake vifter er dette kabinettet mitt i blinken.. Forøvrig hentet jeg Kathoder, IDE Kabler, vifter og annet for 900,- på posten på Fredag.. I dag er PC'n oppe og går =) HERLIG ! :thumbs::dribble:

Og da er du plutselig kommet opp i en ganske høy pris allikavel....

 

Det som gjør at Lian Li og andre "dyre" produsenter koster en del er hvordan det er i bruk, utseende, en del vifter følger med, aluminium (VELDIG lett) osv...

 

Dette er et godt valg. Har det selv, ekstremt godt fornøyd. Eneste jeg har forandra på er 2x 120mm vifter i sida + viftestyring.

Lenke til kommentar
:scared: Eg sliter litt med å velge meg et nytt kabinett det er noen ting eg gjerne skule hatt svar på.

 

SunbeamEr det noen som har dette? lyser det opp så veldig som det viser på bilde. blir dette kabis litt vell hary?

 

lepont

lepont andre valg

disse to virker veldig kule ut. det eneste eg kunne likt var at microplex hadde hatt sølv versjonen inne. er det noen som vet om uv reaktive kabler å vifter vil lyse gjenom dette grønne glasset?

 

LianLi

Er det noen som kan si noe om dette synes du får litt mer med lepont eller hva?

 

Er det noen som kan hjelpe meg med å sile ut en vinner fra disse kabinetene

har alerede lit uv reaktive vifter å ide kabler så har eg bestiltt denneLevicom :thumbs:  som skal inn e det nye kabis har også denne som skal stå i front

 

takk på forhånd :thumbup:

sunbeam - harry?? ingenting er harry!!

 

Du må bare bestemme deg for en stil:

 

*enkelt, lite og billig (Q-tec o.l.)

 

*stilrent, orginalt og eh(dyrt) (lian li-style)

 

*extremt harry -- enten stort, lakka, modda, utstyr, ++ servertower (chieftec o.l)

eller sunbeamstyle m/lys, UV-innmat, og pynt

Lenke til kommentar
:scared: Eg sliter litt med å velge meg et nytt kabinett det er noen ting eg gjerne skule hatt svar på.

 

SunbeamEr det noen som har dette? lyser det opp så veldig som det viser på bilde. blir dette kabis litt vell hary?

 

lepont

lepont andre valg

disse to virker veldig kule ut. det eneste eg kunne likt var at microplex hadde hatt sølv versjonen inne. er det noen som vet om uv reaktive kabler å vifter vil lyse gjenom dette grønne glasset?

 

LianLi

Er det noen som kan si noe om dette synes du får litt mer med lepont eller hva?

 

Er det noen som kan hjelpe meg med å sile ut en vinner fra disse kabinetene

har alerede lit uv reaktive vifter å ide kabler så har eg bestiltt denneLevicom :thumbs:  som skal inn e det nye kabis har også denne som skal stå i front

 

takk på forhånd :thumbup:

sunbeam - harry?? ingenting er harry!!

 

Du må bare bestemme deg for en stil:

 

*enkelt, lite og billig (Q-tec o.l.)

 

*stilrent, orginalt og eh(dyrt) (lian li-style)

 

*extremt harry -- enten stort, lakka, modda, utstyr, ++ servertower (chieftec o.l)

eller sunbeamstyle m/lys, UV-innmat, og pynt

Q-Tec er bare å glemme pga crappy PSU. Gå for et Lian Li.....

 

En ting ..du vet at du nettopp kallte Chieftec ekstremt harry shitULV? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...