Gå til innhold

sunbeam,Lian Li,Lepont?


Anbefalte innlegg

:scared: Eg sliter litt med å velge meg et nytt kabinett det er noen ting eg gjerne skule hatt svar på.

 

SunbeamEr det noen som har dette? lyser det opp så veldig som det viser på bilde. blir dette kabis litt vell hary?

 

lepont

lepont andre valg

disse to virker veldig kule ut. det eneste eg kunne likt var at microplex hadde hatt sølv versjonen inne. er det noen som vet om uv reaktive kabler å vifter vil lyse gjenom dette grønne glasset?

 

LianLi

Er det noen som kan si noe om dette synes du får litt mer med lepont eller hva?

 

Er det noen som kan hjelpe meg med å sile ut en vinner fra disse kabinetene

har alerede lit uv reaktive vifter å ide kabler så har eg bestiltt denneLevicom :thumbs: som skal inn e det nye kabis har også denne som skal stå i front

 

takk på forhånd :thumbup:

Endret av Franking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig roty med linkene her..

Trøtt eller? Lian Li er selfølgelig alltid det beste kjøpet og det I&S kabinettet er og veldig bra til den prisen. Trur det lyset bare er noe det har laga til uten å si det sikkert. Lepont sitt er nok veldig tøft og stilig for ein som ikkje vill modde sjølv...

 

Du skal jo bestemme sjølv men eg ville valgt Lian Li sjølv om eg ikkje veit kven av Lian Li sine du har sett på.

Lenke til kommentar
Lepont kabbiset ville jeg gått for. Uten vinduer og modda selv.

Det er jo stilig uansett.

 

God kvalitet og stilrehet :thumbup:

har to kabis eg holder på å modde på et aopen og et chieftec. så dette skal eg beholde noenlunde "stilrent" regner med du har modda på ditt lepont hva har du gjort med det?

 

synes de er veldig kule dise kabisene men det er liksom litt feil farge på plexien det kan jo bli litt mye utskifting og styr. Det gull fargete har rett plexi men det ser litt spes ut med gull farget kabbis

 

må høre lit med microplex om de får takk i det som er sølv farget

Lenke til kommentar

Hmm. Sølvkabinett, LePont? Mener du fronten eller? I så fall er denne mulig til å ta av, ja det er faktisk lagt til 4 thumbscrews på forsiden av kabinettet til den bruken.

 

Jeg personlig har LePont, dog uten vinduer, og sier meg utrolig godt fornøyd med det. Har ikke prøvd Lian Li, men antar at dette sikkert er minst like godt, så det kommer vel helt an på hva som faller en i smak vil jeg tro.

Lenke til kommentar
har to kabis eg holder på å modde på et aopen og et chieftec. så dette skal eg beholde noenlunde "stilrent" regner med du har modda på ditt lepont hva har du gjort med det?

 

synes de er veldig kule dise kabisene men det er liksom litt feil farge på plexien  det kan jo bli litt mye utskifting og styr. Det gull fargete har rett plexi men det ser litt spes ut med gull farget kabbis

 

må høre lit med microplex om de får takk i det som er sølv farget

Jeg har modda mitt med et vindu og noe små stæsj, med bra resultat!

 

Veldig synd at Mp ikke lenger har den sorte LePont'en .

Jeg ville tatt LePont andrevalget. Det er veldig pent det også!

 

Edit: ang. utrekkbart brett for hk... kan noen forklare meg hva man skal med det ?

enklere å montere ? man må jo uansett skru ut 2-4 skruer?

Skjønner ikke helt poenget med det ? :dontgetit:

Endret av Jerix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...