Gå til innhold

Hva dere klar lufte opp kg?


Thomas :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har letta på 250 kg en gang bare for morro. Måtte se om jeg klarte :p

Det var en stålflens som skulle maskineres etterpå, og jeg løfta med stroppa som var på den. Fikk den kanskje 5 cm opp fra palla før tyngdekraften seiret og fikk den på plass igjen.

 

Ellers har jeg greid å løfte et rundmatingsbord på 120 kg fra bakken og opp og inn i maskinen. Mener det er 85 cm opp til arbeidshøyde. Men bare så det er sagt: Slikt er egentlig idioti å prøve på. :roll:

Lenke til kommentar

ta sveriges sterkeste som går på TV nå så var det en som tok 320 kg rett opp fra bakken som om det skulle være fjær...

litt etter sa at han hadde bers på noe rundt 400 KG!!

 

å forøvrig så har sven karlsen VÆRT VERDENS STERKESTE EN GANG eller så har han tat 2 og 3 plassen før...

fattern har trent med han når han var ung( sånn for ca 100 år siden spør du meg

)

 

men for min del så løfter jeg det meste og de fleste....

 

 

skal du ha en person som har bola så kan du bare se på Guvernøren Arnold, han har nesten ikke en muskel som ikke måtte byttes ut grunnet dop bruket...

Lenke til kommentar

Klarer å løfte opp søppeleposen.. hvis jeg gidder... Ellers blir det vel en 1.5 L flaske cola X antall ganger i uka... Klarer nok en pakke grandis også, men det er uvisst.. Ringer bare en kamerat hvis jeg vil ha pizza... Så setter han den inn i ovnen.. Hvis han gidder.. Hvis han ikke gidder, ringer jeg Peppes, så får de fa** bære den helt inn i leiligheten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...