Gå til innhold

Half-Life 2 utsatt mer.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå får det svarte granskauen meg være nok. Fordømte valve og elendige russere. Om de utsetter det nå skal spillet være en gave fra himmelen om jeg skal godkjenne det.

 

Nå er det nok med pr-sirkuset deres! Ingen bryr seg og de får ikke flere kunder ved å vente lenger.

 

Argh! *dra en EA ansatt ut i hagen og skyte ham* Argh!

 

(Vet EA er uskyldige og ikke har noe med dette å gjøre, men jeg så desverre et Sims spill her i huset for et par minutter siden) :angry:

Lenke til kommentar

Hehehe. Jeg begynner bare mer og mer å tro på at det som ble stjålet fra Valves sine servere faktisk *var* alt de hadde. Er nok derfor det blir "utsatt" også - det er på LANGT nær ferdig enda! Satte sammen noen scripta gameplay-sekvenser for E3 - får masse publisitet og utnytter media og pumper på med masse drit for få mest mulig PR. Får ikke håpe at det går på bekostning for spillet når det endelig kommer ut.

 

Men det er nok bare til å glemme HL2 og heller se frem til alt andre vi får i år. Etter å ha tatt en titt på lister og slikt tror jeg faktisk at selv om 2003 var det mest fantastiske spillåret noensinne (For min del iallefall) kan faktisk 2004 bli bedre. Og det er ikke bare pga HL2 skal komme ut i år! :D

Lenke til kommentar
Ja, og hvor der det egentlig blitt av CS:CZ? skulle ikke det kommet i 2002 ?

Lol joda... men siste "offisielle" releasedato er nå 26. mars (i år altså :p )

 

Vi får se... både CS:CZ og faktisk nå HL 2 begynner å bli parodier på lik linje med DNF!!!

 

Takk og pris for at det kommer såpass mange andre interessante spill i år...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...