Gå til innhold

TES: selge dyre items,hvor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var et eller annet sted jeg så en som solgte en komplett Nordic Armor..

Men det er ellers ikke noe problem å finne det... Hadde jeg tatt med meg alle delene til Nordic Armor som jeg kunne tatt med, ville jeg hatt rund 3-4 komplette armorer :green:

Og menneskene i Skaal er hyggelige.. Man må bare snakke med sjefen på Fort Frostmoth, så løser ting seg litt opp etter det :yes:

 

Ellers bruker jeg Issnøhvitbjørngreier (boots) Stahlrim cuirass, Glass Pauldrons, og Chitizen resten..

Endret av Volcov
Lenke til kommentar
Tror du skal lete rundt i Balmora.. Hvis jeg ikke tar heeeeelt feil da.. Mulig han/hun er i nærheten av huset til den gamle fyren med et skooma problem... Caius tror jeg... Husker ikke helt.. Hmmm.. Ja, tror det.. Jaaa

 

*KREMT*

han som er leder for "Blades"?

Lenke til kommentar
fant han der ja.....vet ikke tilfeldig vis hvordan man skal stjele redoran master helmet og en bok fra adran manor i aldruhn? uansett hva jeg gjør blir jeg sett og angrepet da jeg tar de :angry:

Du har funnet det riktige rommet ? Still deg bak den bjelken midt i rommet... Sånn at ingen ser deg, bruk enten telekinesis spell eller potion :) funker som bare det :D...

Lenke til kommentar
fant han der ja.....vet ikke tilfeldig vis hvordan man skal stjele redoran master helmet og en bok fra adran manor i aldruhn? uansett hva jeg gjør blir jeg sett og angrepet da jeg tar de :angry:

Du har funnet det riktige rommet ? Still deg bak den bjelken midt i rommet... Sånn at ingen ser deg, bruk enten telekinesis spell eller potion :) funker som bare det :D...

spørsmålet er da:hvordan funker telekinesis spell? han lager bare sånn lys og lyd rundt meg.....

Lenke til kommentar

brayanas hlevru a? noen som vet hvor man finner han?

 

man skal finne locketen hans i det første oppdraget som bal morgrerne eller no(grand mastern til thiefs guild git deg muligheten til å gjøre enten oppdrag for thiefs guild,eller denne side guilden)

Lenke til kommentar
fant han der ja.....vet ikke tilfeldig vis hvordan man skal stjele redoran master helmet og en bok fra adran manor i aldruhn? uansett hva jeg gjør blir jeg sett og angrepet da jeg tar de :angry:

Du har funnet det riktige rommet ? Still deg bak den bjelken midt i rommet... Sånn at ingen ser deg, bruk enten telekinesis spell eller potion :) funker som bare det :D...

spørsmålet er da:hvordan funker telekinesis spell? han lager bare sånn lys og lyd rundt meg.....

Telekinesis har to attributter, length og time.. Time er selvfølgelig hvor lenge spellen/potionen funker, og "length" (Ment som fysisk lengde) er hvor langt telekinesisen fungerer.... Med 10 secs 33 feet telekinesis kan du står 33 feet unna en ting i 10 secs og fortsatt ha muligheten for å interacte med den...

 

U see ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...