FpsStu Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 (endret) Hipp hurra! Et nytt kabinett er bestillt (Sweeeet) Er lei av de 11 viftene i kabinettet jeg har nå, så jeg skal kutte ned til EI vifte ( i PSU @ 5V) Må borre hull til feste til radiator på "taket", så når jeg først er i gang, så tenkte jeg å gjøre noe artistisk og... EDIT: La til en til, nå si: nr 1, 2, 3 Hvilken syntes dere er best av disse Endret 26. januar 2004 av King_mephisto
FpsStu Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Skrevet 26. januar 2004 Har lagt til mål + satt det til 1:1 skala, så dere kan også bruke det
-Pondus- Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 (endret) Hmm,du burde jo tenke på luftstrømmen også.Ikke bare utseende,så Bilde Nr 1 eller 2 er nok best. Likte 1ern best ja.. Endret 26. januar 2004 av -Pondus-
Eirik_R Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 nummer 1 eller 3, tenk på luftstrøm, og blokker så lite som mulig. dei fleste vifter har nokre punkt der dei blokkerar seg sjølv, prøv å dekke dei og så litt til
FpsStu Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Skrevet 26. januar 2004 Skal ikke ha på radiator, fant ut at det er snakk om 8 grader forskjell... 31grader - 39-40 grader... Så luftstrømmen er ikke så viktig, men jeg trenger i det miste et lite høl...
Tabaqui Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 1.en var knall, men hvis du har planer om å droppe viftegrill utenpå (gjemme så fint hull da gitt) er det kanskje greit å bruke en med litt mer "pass fingrene faktor"?
CaZiO Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Syns 1 var best, (som omtrent alle andre som har posta her)
CaNaBiS Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 1.en var knall, men hvis du har planer om å droppe viftegrill utenpå (gjemme så fint hull da gitt) er det kanskje greit å bruke en med litt mer "pass fingrene faktor"? Kjøpe slik alle råneran har i grillen osv da.. d e kewlt som vifte grill:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå