Gå til innhold

Et bra kjøp?

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

for gammelt for hva?

dette er blant de beste skjermkortene på markedet, men vil ikke være det noe særlig lenge, ettersom det er ventet (sannsynligvis) at det kommer nye skjermkort slipp fra de store ati/nvidia i april

det har ligget på den prisen en stund nå....

(ikke sapphire, men powercolor sitt)

edit_

og er derfor blitt veldig populært_

https://prisguiden.no/produkt/3050

Endret av genesis
Skrevet
Hei!

Lurte bare på hva dere synes om dette kjøpet:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl

Er det for gammelt, eller vil det funke bra? Vil gjerne spille med masse DX9-detaljer! :yes:

det beste kjøpet når det gjelder pris ytelse på "topp" kortene.

power color er nok like bra ytelse, men er ikke til og stole på, så sapphire vil gi deg mest kvalitet, kjøling og ytelse for pengene. og Nei det er slettes ikke gammelt idet hele tatt.

Skrevet

Du vil nok kunne spille de fleste nye spill uten lagg osv, men hvis du skal ha det beste kan du kjøpe 9800XT, koster ca 5000 kr. Ellers vente på det nye RV420 tror jeg, kommer ut i løpet av våren tror jeg.

Skrevet
Du vil nok kunne spille de fleste nye spill uten lagg osv, men hvis du skal ha det beste kan du kjøpe 9800XT, koster ca 5000 kr. Ellers vente på det nye RV420 tror jeg, kommer ut i løpet av våren tror jeg.

En må være rimeling "offer" hvis en kjøper seg et kort som er litt kjappere, men må til gjengjeld betale over dobbelt så mye for det :scared:

Skrevet
Jeg spår at du blir skuffet over 'DX9-detaljene'.

hva mener du med det?

At ATi er dårligere en f.eks Nvidia.

_ALLE_ er enige i at ATi har taklet overgangen til dx9 selv om de var nesten et halvt år tidligere ute første gang

Skrevet

Tror det kortet vil holde, men jeg ville nok ha ventet litt til "vårslippet" når r420 kommer ut. Prisen på de forskjellige kortene vil trolig synke en del da. (Forhåpentligvis).

Skrevet
Dette er et meget bra kort og vil holde lenge selv etter at RV420 og nye utgaver har kommet. Kjøp i vei du vil ikke bli skuffet :D

eni :thumbup: har powercolor sin vesjon og jeg lover at du ikke blir skuffet av 9800pro!

Skrevet
Jeg spår at du blir skuffet over 'DX9-detaljene'.

hahah det latterligste jeg har hørt! ATI er mye bedre på DX9 ytelse enn Nvidia hvis det var det du mente?. Det ER NVIDIA som SLITER med dx9.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...