Smidt Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 hvordan kan jeg få fjernet internett explorer fra min datamaskin? kommer opp diverse feilmeldinger når jeg prøver "legg til/fjern programmer" OS: XP
Rayline TWB Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Gå videre til "Add/remove Windows components"
P@rm@nn Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Det er ikke mulig å fjerne det helt fra maskinen din. Men du kan gjøre som Rayline TWB sier, da fjerner den snarveier o.l (la os være glad ikke alle programmer "uninstaler" seg som Iexplorer).
RolloThomasi Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Har du gått over til Opera eller noe da? Tenkte jeg bare skulle gjøre deg oppmerksom på at det er enkelte sider og funksjoner på disse som rett og slett ikke fungerer i annet enn IE... Har faktisk IE i quicklaunch-baren fremdeles for disse, relativt sjeldne, tilfellene.
JMW Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Her er en link, men det står ikke noe om xp, bare win 98, vet ikke om det virker på xp mao.. http://support.earthlink.net/mu/1/psc/img/...0/1676.psc.html
eiriksen Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 Mener å ha lest at hvis du avinnstallere IE så vil du få problemere med WU?
Rayline TWB Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 WU bør vel fungere selv om man benytter en annen browser..............?
eiriksen Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 WU bør vel fungere selv om man benytter en annen browser..............? Jaja, var ikke helt sikker.
Anterialis Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 Men applet som msn bruker jo ie hvis man feks. trykker på "1 ny melding" ol. Åpner dette seg i Opera hvis man deaktiverer/sletter ie?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå