Zeph Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Tine\Tina, Dina osv er til å sjå på. Liten vits med ei bra dame når eg bruker iPod La de nå lage musikken sin i fred, sjølv om den er ganske "blond". Topp40 og Vg osv... har eit par gode sanger på lista av og til, men det er ikkje der eg leiter etter go'lyd.
UUnreal Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Man må høre på mye rart før man finner sin stil. Da er topp20 lista en start. Masse rart. Så en vakker dag kommer du over til noe som er som en annen verden og du blir totalt frelst. Skjer alle før eller siden..... Men greit å høre mye dårlig musikk først, så når man først hører noe heftig, genialt, kult o.s.v. Så er man ikke i tvil. Lenge leve topp20, er jo tross alt dem som får folk til å høre på bra musikk til slutt da.
ChalStye Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 er det bare meg eller denne helt lik christine - vil ha deg?
cdrom Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 er det bare meg eller denne helt lik christine - vil ha deg? Det er den samma. Tok sikkert litt tid før Christine fant ut at hun ville hete tine istedet.
Eskil87 Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Man må høre på mye rart før man finner sin stil.Da er topp20 lista en start. Masse rart. Så en vakker dag kommer du over til noe som er som en annen verden og du blir totalt frelst. Skjer alle før eller siden..... Men greit å høre mye dårlig musikk først, så når man først hører noe heftig, genialt, kult o.s.v. Så er man ikke i tvil. Lenge leve topp20, er jo tross alt dem som får folk til å høre på bra musikk til slutt da. Hva med å bare høre på metal fra starten? Slipper all den dritten. Motörhead til småungene!
jokki Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 har nå sett musikkvideo-en som som "oysfaerg" lenktet til. Syns sangen var grei nok, på en måte ganske catchy sånn at du tok den med en gang. Uansett ikke helt min grei, men duger sikkert på fest/disco. Selv liker jeg det meste: alt fra Wu-Tang Clan, Red Hot Chilipeppers, Children Of Bodom, The Offspring, Sum 41, Greenday til R.E.M, The Cemical Brothers, mye av Trance/Techno(relativt ukjente artister), Nightwish og Bon Jovi. Hvis noen liker pop så er det opp til vær enkelt, ingen grunn til heksebrenning. Holder meg stort sett utenom VG-lista og slikt, men det hender det kommer noe snacks i mellom.
JMW Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Har ikke hørt den... Vil ikke høre den... Nekter faktisk å høre den... SKAL ikke høre den.... hehe
Tacritan Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Tror jeg skal skrive en sang og mekke lyd med Ejay, dedisere den til "Tine" og kalle den "Vil f*en ikke ha deg"...
JMW Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 lykke til.. den er overalt Hehe... Takk takk... Hører ikke på radio og ser ikke på topp20 så da skal det vel gå greit...hmm.... kanskje på ute på by'n...
TonyMontana Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Tror jeg skal skrive en sang og mekke lyd med Ejay, dedisere den til "Tine" og kalle den "Vil f*en ikke ha deg"... Er sikker på at du skal klare å gjere det like bra eller bedre. Tar du deg litt tid er eg sikker på at resultatet blir mykje bedre enn Tine/Dina osv
lobster Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 (endret) Her er Tina Tina heter egentlig ikke Tina, men Christine Hansen. Tine er modell og har vært i Vi Menn og annet http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=209617 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=209587 Endret 24. januar 2004 av lobster
the_lynx Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Her er Tina Tina heter egentlig ikke Tina, men Christine Hansen. Tine er modell og har vært i Vi Menn og annet http://willow.no/ezimagecatalogue/catalogu...s/2-600x700.jpg http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=209617 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=209587 Hun var "feit i kassapparet" altså...
ChalStye Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Hva med å bare høre på metal fra starten? Slipper all den dritten. Motörhead til småungene! hvorfor kan ikke bare folk høre på hvilken musikk de vil uten at andre skal komme å si at det suger? er det for vanskelig å respektere at folk har andre meninger?
JKJK Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Dina - bli hos meg var jo en skikkelig kalkun, men selve komers-trance melodien i den, og måten akurat det var arrangert på må jeg innrømme var bittelitt bra til å være norsk. Men dette, klarer jeg ikke å se en ENESTE positiv ting i! rett og slett CRAP! Hører på alt mulig fra klassisk til dance til metal *sette på vintersorg*
mandela Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 har ikke hørt den ennå da jeg hører på p2 hvis jeg skal høre på radio i det hele tatt.. er den i nærheten av juvelen rosa helikopter?
RansoM Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Klokka er en time feil på forumet, må til byen......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå