Gå til innhold

Tine - Vil Ha Deg


MDCCLXXVI

Anbefalte innlegg

Samma det vel.. jeg liker populær musikk... get over it.

flertallet liker pop-musikk,så ikke kom å si at det er dårlig? :ermm:

Flertallet HAR dårlig musikk smak mener jeg.

VG lista er et godt eksempel på det! Skjønner ikke at folk kan bruke penger på sånn søppel. Som en så riktig sa - "de er godt markedsført"

Ja det er de! Derfor mange løper til platesjappene.

Folk som kjøper dette er suckers....

folk trenger ikke nødvendigvis være suckers, selv om det er lett å bli påvirket av reklame. Husk at de fleste som kjøper slik musikk ikke er godt over 40 akkurat.

De fleste som kjøper dette er vel 10-50 tenker jeg. Er selv 20 og kunne ALDRI tenke meg å kjøpe noe som helst som blir spilt på VG lista

Endret av sdn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjenner en som er anti-vglista..

han spiller i garage-band osv.. helt sånn psykedelisk punk rock kar..

så pluttselig får jeg msg på msn "du kriss, har du den nye til britney eller? har hørt mye bra om den".. jeg var lissom sånn "wtf :wow:" hva har skjedd lizm.. (toxic det var snakk om)

sier litt om hvor mye folk kan forandre seg..

Lenke til kommentar

At artister som det der kan komme på 6 plass på vg lista overasker meg ikke.. det beviser bare noe jeg har ment ganske lenge :roll:

 

Folk flest er SAUER! BÆÆÆÆÆ111 Se på meg, jeg kan ikke tenke selv fordi jeg ikke orker.. jeg må høre og se på det mussik og filmbransjen vil at jeg skal se på siden de er vennnene til lommeboka mi :D

 

Nei seriøst nå er det rett før jeg går å graver meg en bunke og kjøper inn 10 års forsyninger med hermetikk her! at tine går til 6. plass er neppe et godt tegn :|

Lenke til kommentar
At artister som det der kan komme på 6 plass på vg lista overasker meg ikke.. det beviser bare noe jeg har ment ganske lenge :roll:

 

Folk flest er SAUER! BÆÆÆÆÆ111 Se på meg, jeg kan ikke tenke selv fordi jeg ikke orker.. jeg må høre og se på det mussik og filmbransjen vil at jeg skal se på siden de er vennnene til lommeboka mi :D

 

Nei seriøst nå er det rett før jeg går å graver meg en bunke og kjøper inn 10 års forsyninger med hermetikk her! at tine går til 6. plass er neppe et godt tegn :|

Det er en ting som heter å ikke drite i eget rede. VG-listen er ikke det jeg studerer for å finne meg nye plater liksom, men det finnes god musikk som er kommet på denne listen. Gorillaz, Tom Waits, Nick Cave, Odd Børretzen, Satyricon, Dimmu Borgir (jeg må innrømme at jeg ikke fikk noe som kunne minne om sansen for disse før Spiritual Black Dimensions), The Cure og så videre. Det er og ufattelig mye trist og i mine ører tafatt musikk (DDE, Dina, Tine og mye annet) på den samme listen, men man kan ikke avskrive alt som søppel for det om.

 

Hadde det vært en VG-liste for filmer så hadde jo LOTR: Return... herjet på toppen der lengre. Det gjør det ikke til en dårlig film for det om? Jeg er en av de som likte den filmen meget godt selv om den og resten av trilogien ikke var helt etter bøkene.

 

Men. Det at mennesker er sauer er forsåvidt sant, men dette gjelderer ikke bare de som ikke gidder (noe som er uforståelig for meg men men) leite opp musikk, men kjøper eller laster ned det siste de hørte på radioen, og sier seg godt fornøyd med det. Vi er alle sauer på en eller annen måte. Så som noen venninner av meg. De fleste vil nok stemple dem som eksentriske både i utseende såvel som kles, musikk og filmsmak. De vil sikkert også bli sett på som "spesielle" eller alternative i andre lukkede kretser, men de utvikler mye den samme oppførselen og smaken som dere venninner igjen har. Nå for tiden går det f.eks. mye i åttitallsmusikk hos disse, og dette er også noe som er stort hos "gotherne".

 

Folk som digger Black Metal for og mye den samme oppførselen som andre i den subgruppen. Tro dere meg, jeg kjenner en veritabel haug av disse, noen har jeg selv "lært opp" til å like Black Metal, andre har funnet det selv, men felles for de alle er at de "tar farge" av hverandre. Og mange av dem synes JEG er rar, for min personlighet har heller ikke stått stille, og er nok farget av folk JEG kjenner og kanskje ser opp til.

 

Så for å summere det opp; I motsetning til det folk flest tror, så er INGEN mennesker unike, vi er alle sauer med små variasjoner grunnet de miljøene vi vanker i, og de vennene vi har.

 

Vi er alle, desverre, en del av menneskeheten,

Lenke til kommentar
Så videoen nå nettopp:)

shiiiie! god damn hu er deilig:)

sangen blir bare bedre å bedre oxo;)

Det kan kansje stemme at dama er deilig, men den sangen er IKKJE bra, Har IKKJE vore bra og kjem heller aldri bli bra.

 

Dina og Tina & CO lager talentlaus dårlig wanabetrance med ganske så j*vlig norsk vokal.

 

Musikken her er kun laga for å selge til fjortisser og yngre som ikkje veit kva god Trance, house osv er.

 

 

Det er rett og slett jævlig og høre på, det hyler i øregangene mine kvar gang eg hører desse blonde bimboene "synge"

 

Hørte foresten den nyaste(?) sangen i sjangeren; Tranceversjon av den egentli så j*vlige Jørn Hoel sangen "Har en drøm"

 

Kor langt skal musikkbransjen synke for å tjene penger til smør på brødskiva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...