Gå til innhold

erfaringer med fizzkeeper?

T.F.T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har ikke opplevd at colaen dør på LAN.. så jeg ser ikke helt vitsen.

det er ikke bare på LAN de kan brukes men f.eks hvis du drikker 1 l cola på en vanlig lørdagskveld og har tenkt til å drikke den siste halvliteren en annen dag litt senere. da er det deilig med frisk cola.

Skrevet

Men funker den der da? Vil ikke kullsyren bare blande seg med oksygenet man pumper inn? Eller vil faktisk luften man pumper inn holde kullsyren nedi brusen?

Skrevet

kullsyren vil holde seg nede i brusen. tenk på det slik: når du kjøper en ny brus er det en viss mengde brus og en viss mengde luft i flasken. tørst som du er, åpner du flasken og forskyver denne likevekten. For å kompansere slipper brusen på en del av kullsyren som tidligere var presset inn i brusen. trykket inne i flasken utjevnes. MEN, med fizzkeeper'en så ville jeg anta at man mer eller mindre vi holde denne likevekten konstant slik at tapet av kullsyre (og vemmelsen over ekkel cola) blir mindre. ehm... ja, ble en litt lite naturvitenskapelig forklaring. menmen, prinsippet som teller tross alt!

:w00t:

Skrevet

Er det ingen her som har testa den? Blei så nyskjerrig her nå at jeg nesten må bestille den...Hadde tenkt til å bestille den forrige gang jeg bestilte fra Microplex men klarte å glemme det...

Skrevet

Jeg leste topicen "jizz-keeper". :p

De fungerer helt fint etter hva jeg har erfart, men det beste er egentlig å kjøpe små flasker cola når man ikke orker en hel.

Skrevet

har faktisk to av den derre pump'n pour. de funket ikke så bra som jeg ville trodd, men de funker bra, likevel. har man litt ekstra cash så løp og kjøp......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...