Gå til innhold

Hvilket program er best?..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Nei JK, ikke kommentere norskkunnskapene til gutten....fy JK*!

JODA JK!

hvilket programer er best? ... altså. driver en del med dvd ripping og TV-capping, men det frister meg egentli ikke å svare når jeg ser slikt, men uansett.

Du finner mange gode guider og how-to's på doom9.org

dvd.box.sk er også en fin side.

Skrevet

Jeg liker Smartripper. Meget bra program ,men det er ikke helt nytt ,men det gjør fortsatt nytten for seg. Ripper med god hastighet også ,men DVDrommer er somregel rimelig raske.

Skrevet (endret)

Har hørt en del lovord om dvdshrink (tror det er det den heter). Ex'en bruker ihvertfall den så det burde si en god del om brukervennligheten ;)

Endret av MrVilla
Skrevet
Jeg liker Smartripper. Meget bra program ,men det er ikke helt nytt .

Nei helt nytt kan man nok ikke kalle det.

DVD Decrypter er ybergreit. Schwiir dvd'er og lager et image for deg hvis du vil.

Skrevet
*Nei JK, ikke kommentere norskkunnskapene til gutten....fy JK*!

JODA JK!

hvilket programer er best? ... altså. driver en del med dvd ripping og TV-capping, men det frister meg egentli ikke å svare når jeg ser slikt, men uansett.

Du finner mange gode guider og how-to's på doom9.org

dvd.box.sk er også en fin side.

DJ-JK hvis vi ska være pirkete så kan vi jo se på det du skreiv... rett etter der du komenterte rettskrivinga, hva er det meninga at ska være der?? er det ental eller flertall du snakker i? det skal væl være "hvilket program" eller "hvilke programer"... jeg vat at det sikkert er mye skrive feil i det jeg skriver også men jeg klager vertfal ikke på andre, og det burde ikke du heller gjøre.

dvdshrink som MrVilla snakket om, kopierer det dvden til hardisken så man kan se den der eller må man brenne den til dvd plate etterpå?? Har desvere ikke dvd brenner :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...