Gjest cf9e0...3da Skrevet mandag kl 06:57 Skrevet mandag kl 06:57 Dette går meg på nervene og jeg lurer på om det er noe som kan gjøres med det. Jeg blir svett under armene, lysken, nakken, føttene og ansiktet - til og med bak knærne, når jeg går på butikken, reiser og generelt gjør NOE. Det har ingenting å si hva temperaturen er. Det er samme resultat enten det er 15 minus ute eller 20 pluss. Jeg kler meg lett, men jeg blir likevel utrolig varm. Hjemme er varmeovnen kun på litt når det er ekstremt kaldt ute, da mest for at temperaturen skal være ok for inneplanter... Jeg syns dette har blitt verre jo eldre jeg blir. Er 32 år. Det er sjenerende og ubehagelig å bli svett og varm av ingenting, og det gjør at jeg gruer meg til å for eksempel reise et sted eller dra i klesbutikker for å kjøpe nye klær. Andre som har det sånn? Er det noe som kan gjøres? Anonymous poster hash: cf9e0...3da
Trulss Skrevet mandag kl 07:02 Skrevet mandag kl 07:02 Det finnes medisiner som kan forårsake dette, men også medisiner som virker motsatt. Ta det opp med legen din da det kreves resept.
Powertrainer Skrevet mandag kl 07:17 Skrevet mandag kl 07:17 Gjest cf9e0...3da skrev (19 minutter siden): Dette går meg på nervene og jeg lurer på om det er noe som kan gjøres med det. Jeg blir svett under armene, lysken, nakken, føttene og ansiktet - til og med bak knærne, når jeg går på butikken, reiser og generelt gjør NOE. Det har ingenting å si hva temperaturen er. Det er samme resultat enten det er 15 minus ute eller 20 pluss. Jeg kler meg lett, men jeg blir likevel utrolig varm. Hjemme er varmeovnen kun på litt når det er ekstremt kaldt ute, da mest for at temperaturen skal være ok for inneplanter... Jeg syns dette har blitt verre jo eldre jeg blir. Er 32 år. Det er sjenerende og ubehagelig å bli svett og varm av ingenting, og det gjør at jeg gruer meg til å for eksempel reise et sted eller dra i klesbutikker for å kjøpe nye klær. Andre som har det sånn? Er det noe som kan gjøres? Anonymous poster hash: cf9e0...3da Har du sjekket hjertet ditt, tatt ekg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå