kjellemannen Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Hvorfor er dette nettstedet egentlig vert, host eller whatever for innhold som ikke har noen som helst mening? Telletråd, hva spiste du sist, hvor langt kan vi telle, meningsløse chattetråder, opptelling, whatever. Det har absolutt ingen verdi og er i grunnen bare irriterende støy. Ikke bare det men det ødelegger hele nettstedet. Invision stenger jo nå muligheten for monsteremner uansett fra nyttår, så da er det vel like greit at dere setter en stopper for innhold som ikke bare er VAS, men faktisk 1 1
Zeph Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Korleis øydelegg dei for deg? Eg har lagt den kategorien til på ignorer-lista og ser aldri noko til dei trådane. Eg las litt om endringen dei har planlagt i IPB og forsto at det vart innført for å unngå store tråder som tar meir ressurser frå serveren. Forumet skulle automatisk splitte ut store tråder. I praksis får du fleire tråder om same emne i ny versjon Telletråden v1, v2, v283 osv…, ikkje at konseptet med diskusjoner/emner som går over lengre tid skal forsvinne. 3
Iki Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Nå er det et diskusjonsforum hvor man kan diskutere ting. Hva man diskuterer skulle ikke ha noe å si, så lenge man faktisk diskuterer. Ser ikke hvordan noe av dette innholdet skulle være i veien for deg. Om du ønsker bestemte tema så kan du selv velge dem ut i menyene.
kjellemannen Skrevet 25. juni Forfatter Skrevet 25. juni Zeph skrev (10 minutter siden): Korleis øydelegg dei for deg? Verdiløst støy. Jeg kjenner alle krinkelkroker i denne programvaren så det er ikke at jeg kjenner til alle mulighetene som finnes, men nettstedet er ubrukelig uten en viss form for styring. Om det er ønskelig med et nettsted for folk som liker å telle til 10 så er det vel i grunnen OK, men å tro at det vil gjøre nettstedet mer attraktivt er vel heller tvilsomt.
Tussi Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Disse telletrådene kommer ikke opp på forsiden, du må selv gå inn på det underforumet selv, så ja.
kjellemannen Skrevet 25. juni Forfatter Skrevet 25. juni Tussi skrev (11 minutter siden): Disse telletrådene kommer ikke opp på forsiden, du må selv gå inn på det underforumet selv, så ja. Når jeg trykker ulest innhod ser jeg dette akkurat nå.. slik er det hele tiden på dette nettstedet så .. vl jeg forsøker bare å si i fra at det er verdiløst... 2
Zeph Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni (endret) Eg bruker ikkje aktivitetsstrøm sjølv, men du kan filtrere den til å vise dei kategoriane du vil ha. Det er ein trykkejobb sidan forumet har ganske mange kategorier, men når du først har valgt alle du vil sjå, og ikkje valgt kategoriar som er uinteressant, så lagrer du og det er ferdig for godt. Ikkje vel “Lekeplassen” så vil teljetrådane aldri dukke opp i din strøm. For dei som bruker “Siste innlegg” er det omvendt filtrering sv ein aktivitetsstrøm. Under “Innstillinger” i toppen velger du kategorier du vil ignorere i staden for dei du vil sjå. Endret 26. juni av Zeph 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå