FrihetensRegn Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Noen som har Brave nettleseren på telefonen og som kan se om det bare er meg jeg ikke får til å scrolle nedover på VG og E24?
vortex Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Regner med Brave blokkerer den nye popupen som VG og Schibsted aviser rullet ut i dag, dermed får du ikke brukt siden som normalt siden denne popupen er helt ny. Se andre tråder om den nye reklamemodellen til Schibsted i andre tråder her på forumet
mobile999 Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni FrihetensRegn skrev (5 minutter siden): Noen som har Brave nettleseren på telefonen og som kan se om det bare er meg jeg ikke får til å scrolle nedover på VG og E24? Ja, samme her.
FrihetensRegn Skrevet 2. juni Forfatter Skrevet 2. juni Går det an å slå av den funksjonen som blokkerer popups midlertidig? Testet med Firefox og der fungerer det, men der fikk jeg opp pop up om cookies. Og så fikk jeg en påminnelse om hvorfor jeg ikke pleier å besøke norske aviser pga fokuset i innhold og reklamer:
SpaceHog Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni FrihetensRegn skrev (15 minutter siden): Noen som har Brave nettleseren på telefonen og som kan se om det bare er meg jeg ikke får til å scrolle nedover på VG og E24? Jeg opplever det samme på min bærbare PC (Brave 1.90.128 (Official Build) (64-bit)). Scrollefeltet på høyre side er synlig ett sekund, så forsvinner det og siden "låses", etter det kan kan jeg ikke scrolle. Scrolling på tek.no fungerer heller ikke.
Uderzo Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni FrihetensRegn skrev (3 minutter siden): Går det an å slå av den funksjonen som blokkerer popups midlertidig? Ja, trykk på Brave ikonet helt øverst til høyre.
FrihetensRegn Skrevet 2. juni Forfatter Skrevet 2. juni Det virker som om at det er nok å midlertidig slå av Brave shield for å godta cookies og så slå shield på igjen.
SpaceHog Skrevet 4. juni Skrevet 4. juni (endret) Brave nettleser: Nederst på siden "Cookieinnstillinger" klikket jeg på "Godta alle", for vg.no, tek.no og e24.no. Og det ser ut til at Brave Shields fungerer fint -- ingen reklame på sidene. Cookies er jeg usikker på siden jeg valgte "Godta alle". Her er litt info fra Shields fra vg.no: Spoiler Jeg lagde meg en egen profil for Schibsted-stuff, og sletter alt når jeg lukker profilen; "Delete data on exit": Spoiler Endret 4. juni av SpaceHog
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå