Vokteren Skrevet mandag kl 14:20 Skrevet mandag kl 14:20 (endret) Pollensesongen er i gang og apotekene ser sitt snitt til å tjene grovt på folks kroniske pollenplager Sjekket i dag og prisen ved å handle på nett er under halvparten av butikkprisen og det i samme apotek-kjede ! Enda billigere er det å handle i Sverige. Da snakker man ikke lenger om lavere distribusjonskostnader, men om kynisk grådighet. https://www.apotek1.no/produkter/zyrtec-10mg-tabletter-30stk-24101p Endret mandag kl 14:22 av Vokteren
VifteKopp Skrevet mandag kl 14:25 Skrevet mandag kl 14:25 Privat bedrift prøver å maksimere profitt. Mer om dette sjokket i Dagsrevyen kl 19. 1 1
Føniks Skrevet mandag kl 14:36 Skrevet mandag kl 14:36 (endret) Vokteren skrev (17 minutter siden): Pollensesongen er i gang og apotekene ser sitt snitt til å tjene grovt på folks kroniske pollenplager Sjekket i dag og prisen ved å handle på nett er under halvparten av butikkprisen og det i samme apotek-kjede ! Enda billigere er det å handle i Sverige. Da snakker man ikke lenger om lavere distribusjonskostnader, men om kynisk grådighet. https://www.apotek1.no/produkter/zyrtec-10mg-tabletter-30stk-24101p Apotekbransjen er vel den siste (store) bransjen som fortsatt har svært varierende priser i butikk og på nett. Det du kan gjøre er å bestille på nett med hente i butikk. Da er det klart for henting i løpet av en halvtime og du får nettprisen. Endret mandag kl 14:37 av Føniks
Milhouse85 Skrevet mandag kl 14:38 Skrevet mandag kl 14:38 Derfor jeg bruker Apotek1 sin "klikk og hent" - da får man nettpris. Er man kronisk plaget er det beste å få resept fra legen. Jeg betaler 144 kr,- for 100 tabeletter Aerius. Eller; rettere sagt... jeg betaler ingen ting. Frikort. ;P
madammim Skrevet mandag kl 15:43 Skrevet mandag kl 15:43 Spør etter citerizine, billigste variant. Er en kopi av zyrtec og gjør akkurat samme jobben. Jeg får disse kopiene på blå resept.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå