Gå til innhold

Sniktitt: Forza Horizon 6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Svindel Finn skrev (30 minutter siden):

Dette blir nok temmelig episk! Synd jeg solgte racingstolen.

Har alltid holdt meg til Gran Turismo. Av det jeg hører så har alltid den serien ligget ett hakk foran Forza når det kommer til realisme/kjørefysikk. Holder ikke at bilene ser nypolert ut..

Skrevet
Sovna skrev (1 time siden):

Av det jeg hører så har alltid den serien ligget ett hakk foran Forza når det kommer til realisme/kjørefysikk.

Jeg likte best Forza Motorsport, men Horizon er såklart noe annet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg skjønner at du bare fikk teste spillet en kort periode, men syns allikevel det er veldig merkelig at du ikke nevner en av de største nye funksjonene i spillet, nemlig 'The Estate'.

Antar dette ikke var tilgjengelig, men jeg syns allikevel det burde vært nevnt som en av de større funksjonene i spillet når det lanseres.

Og spesielt når du sier at Forza Horizon 6 ikke blir veldig forskjellig fra tidligere innslag, når den nevnte funksjonen faktisk er noe som gjør at Horizon 6 skiller seg ut fra tidligere spill. 

Endret av Cappo
Skrevet

Jeg er vel en av få som synes Horizon 4 var mange hakk bedre en 5. Hundrevis av timer i 4, knappe 2 timer i 5'ern.

Det var noe av magien som gikk tapt på tur over atlanteren, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på nøyaktig hva. Så litt skeptisk her.

Men hey, det er Japan. Som den japofile/nipponfile jeg er, så bli det sikkert test via gamepass. 🤞

Skrevet
Sovna skrev:
Svindel Finn skrev (30 minutter siden):

Dette blir nok temmelig episk! Synd jeg solgte racingstolen.

Har alltid holdt meg til Gran Turismo. Av det jeg hører så har alltid den serien ligget ett hakk foran Forza når det kommer til realisme/kjørefysikk. Holder ikke at bilene ser nypolert ut..

Helt fair det, men å sammenligne Horizon spillene med Gran Turismo blir 2 help forskjellige ting. Blir som å sammenligne Dark souls med Baldur gate. Begge er fantasy, begge har combat, men har ingenting med hverandre å gjøre. Er også selv GT fan, men det blir mer som en seriøs simulator for å jakte nye innganger til svinger for å kutte noen tideler på rundetiden. Horizon er et sandkasse spill hvor man leker seg med en åpen verden
Skrevet
Anfieldtheplacetobe skrev (4 timer siden):

Helt fair det, men å sammenligne Horizon spillene med Gran Turismo blir 2 help forskjellige ting. Blir som å sammenligne Dark souls med Baldur gate. Begge er fantasy, begge har combat, men har ingenting med hverandre å gjøre. Er også selv GT fan, men det blir mer som en seriøs simulator for å jakte nye innganger til svinger for å kutte noen tideler på rundetiden. Horizon er et sandkasse spill hvor man leker seg med en åpen verden

Jeg blandet sammen. Trodde Forza var Forza og that´s it...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...