Gå til innhold

Helvetesuka på Viaplay

Anbefalte innlegg

Skrevet

Zappet innom «Helvetesuka» på Viaplay og ble ikke særlig imponert.

https://viaplay.no/serier/helvetesuka

Dette fremstår som en blåkopi av originalkonseptet Kompani Lauritsen, men uten humor, vanlige mennesker og morsomme personligheter.
Kompani Lauritsen er en serie som de fleste som har gjennomført førstegangstjeneste kan kjenne seg igjen i.

Det kan man ikke si om Helvetesuka……

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutes ago, Fibonacci said:

Det begynner å gå inflasjon i «sett sammen et knippe B- og C-kjendiser og kast oppgaver på de»-konsepter. På tide å finne opp noe nytt.

Dessverre så ser folk på disse programmene, når kanalene sjekker statistikken så forteller den dem at dette må vi bare lage mer av. Men ja, det er ganske høy gjenbruksfaktor, eller de graver frem eldgamle "kjendiser" å presser dem foran skjermen

• Liker 1
Skrevet

Hvordan skulle Norge ellers klart å skape "kjendiser"? Slike serier er jo fabrikken som gir influencere legitimitet som F-kjendiser, og så E-kjendiser, og så D-kjendiser etc.

Skrevet

Jeg savne faktisk tiden der det IKKE var kjendiser på disse reality programmene, nå skal det sies jeg ikke er noe stor reality fan, men at de fks sendte farmen kjendis før vanlige farmen med totalt ukjente irriterte meg

Totalt ukjente personligheter er mer interessant

• Liker 1
Skrevet

I tillegg har Kompani Lauritsen et profesjonelt innslag av personlighetsutvikling hvor målet er å bli den beste versjonen av seg selv. Positive verdier som selvinnsikt, respekt, orden, lagarbeid og effektivitet. Noe alle kan ha god nytte av hele livet.

I Helvetesuka er poenget å la machomennene og bitchene strekke strikken til noe brister.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...