Spillredaksjonen Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Anmeldelse: Super Mario Galaxy-filmen Super Mario Galaxy gjør seg bare nokså godt på kino. Les hele saken på Gamer.no»
oerhört Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Fin anmeldelse. Hvis dette er like bra som sist så er det mer enn nok til at vi får komme oss på kino med syvåringen.
Serum Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Selv om denne var litt generisk og "gammeldags" var det mye barnelatter og sang fra salen. Anbefaler på det det varmeste. Nevøen smilte fra øre til øre 1 1
JK22 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Mer "action" enn "plot" akkurat som den forrige filmen. Litt mer intenst og innholdsfattig, men ikke uten overraskelser og interessante vinkling hvor det bare er statister fremfor rollekarakterer som har deres øyeblikk som det er langt mellom, men ikke mindre helhjertelig. Miyamoto har klart det igjen, å omsette et dataspill inn i et film med høy intensitet og tempo. Anbefalt!
Jomb Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Man ser ikke en Mario-film for god story. Da har man misforstått. For min del kunne hele filmen bestått av «enkeltstående sketsjer» og jeg hadde digget det.
MuffinMatt Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Kosa meg med filmen, selv om det var på norsk for barns skyld Men det var nok scenen etter rulleteksten som fikk mest oppmerksomhet av meg.
Nitode Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) 7 hours ago, Jomb said: Man ser ikke en Mario-film for god story. Da har man misforstått. For min del kunne hele filmen bestått av «enkeltstående sketsjer» og jeg hadde digget det. Er enig der. Må være kjedelig å være av typen som ser disse filmene med slike briller. Da går man glipp av mye glede. Endret 1 time siden av Nitode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå