locked Skrevet lørdag kl 22:57 Skrevet lørdag kl 22:57 Tida flyr, eg ser at eg har snart brukt opp mine tilmålte 3år med norges beste strømavtale - Vibb: 0kr/mnd og 0/kr påslag. Heilt aleles fantastisk. Dog, så vokse vel heller ikkje detta inn i himmelen, reknar med at det kjem ei endring i løpet av våren så då er det store spørsmålet: Gode alternativ? Eg treng ikkje noko ekstra, eg treng en billig avtale. Punktum. Strømmen i stikkontakten er jo akkurat den samme uansett kor mykje avgifter og teite fantasiprodukt en blir lurt til å takke ja til.
Woff Skrevet søndag kl 10:36 Skrevet søndag kl 10:36 locked skrev (11 timer siden): norges beste strømavtale - Vibb Der er jeg også, eller kanskje jeg var.. Jeg finner ingen bedre fortsatt enn Vibb, så da blir jeg værende der som kunde. Jeg la ut en tilsvarende forespørsel men fikk ingen bedre tips...
Llandari Skrevet søndag kl 11:13 Skrevet søndag kl 11:13 Jeg har samme avtale, den har gått langt over tre år og er fortsatt til samme pris. 1
locked Skrevet søndag kl 14:10 Forfatter Skrevet søndag kl 14:10 Llandari skrev (2 timer siden): Jeg har samme avtale, den har gått langt over tre år og er fortsatt til samme pris. Sitte stille i båten då med andre ord. Håpe på at det går bra 😅
Zeph Skrevet søndag kl 14:33 Skrevet søndag kl 14:33 Fleire har opplevd at avtaler meint å vare nokre år fortset å gå, så ingen grunn til å gjere noko før du får beskjed om at avtalen vil endre seg, men eg ville fulgt med på fakturaene. Du kan oppleve at avtalen blir endra utan varsel. Om du skulle trenge ny avtale, så er denne nyttig: https://www.forbrukerradet.no/strompris/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå