Spillredaksjonen Skrevet tirsdag kl 18:00 Skrevet tirsdag kl 18:00 Dro endelig sløret av Dune: Part Three Bombastisk sci-fi-punktum venter i desember. Les hele saken på Gamer.no»
Kombucha Skrevet onsdag kl 08:42 Skrevet onsdag kl 08:42 Det er bra at Villeneuve gjenskaper Herberts opprinnelige intensjon om å ha Messias som avsluttende del til de originale 2 bindene som inngår i Dune-boka.
Filmvenn Skrevet onsdag kl 08:44 Skrevet onsdag kl 08:44 (endret) Det er jo riktig også, siden det er jo fra Dune: Messiah at handlingen går i dass. Men virkelig kan se for meg at Villeneuve kan fikse det jeg ikke likte med Messiah. Adapsjoner kan innimellom være bedre enn kildemateriale, selv om vi stort sett ser det motsatte. Tørr jeg nevne World War Z? At best en ok zombie-actioner, men egentlig en film som bruker null fra kildematerialet og hadde et potensiale på et helt annet nivå. Endret onsdag kl 08:48 av Filmvenn 1
Kombucha Skrevet onsdag kl 09:10 Skrevet onsdag kl 09:10 Filmvenn skrev: Det er jo riktig også, siden det er jo fra Dune: Messiah at handlingen går i dass. Men virkelig kan se for meg at Villeneuve kan fikse det jeg ikke likte med Messiah. Adapsjoner kan innimellom være bedre enn kildemateriale, selv om vi stort sett ser det motsatte. Tørr jeg nevne World War Z? At best en ok zombie-actioner, men egentlig en film som bruker null fra kildematerialet og hadde et potensiale på et helt annet nivå. La oss håpe at Villeneuve faktisk fikser det. Han sitter nå på kunsterlisensen sin og har krav på det. Det er ikke alt jeg likte forenklingene han gjorde, men filmlerretet/sjangervalget krevde sitt offer og uttynning av narrativet. ..... Om Messias sier jo man nettopp at dette er den mest mislikte og misforståtte boka i serien kanskje. Herbert har hatt tydelige issues med både kontinuitet og "oppstykkethet" av handling. Det er sikkert en av grunnene til at boka føles som om den nesten ikke hører til den foregående historien.
Fleskelars Skrevet onsdag kl 12:13 Skrevet onsdag kl 12:13 Rett å slett fantastiske filmer , veldig mye bedre enn det meste annet siden år 2000 uansett sjanger .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå