vortex Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars 12 hours ago, TheKims said: Sparer 6000 spenn på å handle på Jysk. Playstation logo er sikkert ikke så vanskelig å få tak i å limt på. https://jysk.no/stue/tv-benker/tv-stativ-ejdrup-1-hylle-beige Se der ja, det er vel bare å plukke av playstation logoen fra disk skuffen på en ødelagt PS2 å lime på 1
Kombucha Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Bjoolz skrev: Så stilen som er valgt er 90-talls billig kontormøbler? Helt enig. Sykehusmøbel er også treffende. Ser for meg en døende PS som blir trillet vekk til likhuset på dette her. ..... Man må virkelig anstrenge seg for å ikke se et så voldsomt design-mismatch mellom PS sine linjer og sånne billige aluminiumsrørstykker og skruer som man får kjøpt på et billigmarked. ..... Designarbeidere bør nok oppleve vonde drømmer som ligner på denne komboen.
fwj__ Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Jeg kjøper ikke Sony produkter fordi Sony er et møkka arrogant selskap i likhet med Apple. 1
cosmic1981 Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Jeg samler på Playstation, både konsoller og spill... dette var kjedelige greier og sannsynligvis ikke noe som havner hos meg pga design.. og plassmangel De kunne heller laget et fett tv slik de gjorde i japan da PS1 kom, menlig eget Playstation tv.
Vikingfinger Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars TheJoker skrev (19 timer siden): Vikingfinger skrev (På 17.3.2026 den 0.06): Denne må jeg bare ha. Øker nok også i pris med årene med så få eksemplarer, så kan det sure ekspertpanelet i kommentarfeltet ta seg en bolle mens de spiller playstation på det som de mener er så mye bedre. Det er lov å la vær å kjøbe om dere ikke vil ha? Som det står, dette er eksklusivt(samme hvordan det ser ut) og ikke ment å selge til den vanlige casual gamer i gaten. Dette er laget for oss som er lidenskapelige fans. Alternativt så sitter det noen dansker og ler seg fillete fordi den siste idioten enda ikke er født. Det er hverken bordet eller prisen som er hovedproblemet her..... det er kjøperen desverre....... Nå skal jeg hvertfall kjøpe en slik. Kanskje to bare for å øke pulsen din litt til 😘
TheJoker Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars Vikingfinger skrev: TheJoker skrev (19 timer siden): Vikingfinger skrev (På 17.3.2026 den 0.06): Denne må jeg bare ha. Øker nok også i pris med årene med så få eksemplarer, så kan det sure ekspertpanelet i kommentarfeltet ta seg en bolle mens de spiller playstation på det som de mener er så mye bedre. Det er lov å la vær å kjøbe om dere ikke vil ha? Som det står, dette er eksklusivt(samme hvordan det ser ut) og ikke ment å selge til den vanlige casual gamer i gaten. Dette er laget for oss som er lidenskapelige fans. Alternativt så sitter det noen dansker og ler seg fillete fordi den siste idioten enda ikke er født. Det er hverken bordet eller prisen som er hovedproblemet her..... det er kjøperen desverre....... Nå skal jeg hvertfall kjøpe en slik. Kanskje to bare for å øke pulsen din litt til 😘 Njaaaaaa kjente vel pulsen gå opp ett lite snepp da jeg leste at Paul hadde solgt pokemon-kortet for 200 mill, men jeg beholder nok hvilepulsen av at du shopper det bordet
Vikingfinger Skrevet 18. mars Skrevet 18. mars (endret) TheJoker skrev (3 timer siden): Njaaaaaa kjente vel pulsen gå opp ett lite snepp da jeg leste at Paul hadde solgt pokemon-kortet for 200 mill, men jeg beholder nok hvilepulsen av at du shopper det bordet Du kan beholde hvilepulsen, jeg er enig at bordet ikke er pent og ikke verdt prisen i rene materialkostnader. Men jeg er veldig for at folk må få kjøpe det de vil, koste hva det koste vil. De fleste vil styre unna dette, meg inkludert, jeg bare fyrer for å poengtere. Men for de som virkelig vil ha det, jeg unner de gleden med å kjøpe det, for den personen er det verdt prisen han/hun betaler. Du kan ikke kalle en person en idiot fordi han kjøper et produkt som DU ikke mener er verdt prisen, i forhold til din mening av hva prisen bør være. Endret 18. mars av Vikingfinger
Grøten Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Spillredaksjonen skrev (På 16.3.2026 den 21.07): Lanserer PlayStation TV-stativ Sony går sammen med en dansk møbelprodusent for å lage et eksklusivt PlayStation TV-stativ med en tilsvarende stiv prislapp. Les hele saken på Gamer.no» At dem skriver: De rene lysegrå flatene og slake linjene i stativet er en stilren match til Sony sitt PlayStation 5-design for konsollen og kontrollerne. For meg ligner det mere på Playstation 1-design...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå