obygda Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Imaginacíon skrev (5 minutter siden): Astrid bryter. Var vel kanskje formen og som var problemet. Virkelig synd. Astrid liker å gå med glatte ski. Mulig hun tok seg vann over hodet her?
obygda Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Imaginacíon skrev (Akkurat nå): Diggins bytter. Oj hun faller. Ja..hun har rødt klister? Det var voldsomt
SilverShaded Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Ligner litt på femti'n i går...noen få langt foran røkla. Men nå får vi se om Fosnæs kan gå forbi Stadtlober..
Imaginacíon Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden 3 minutes ago, SilverShaded said: Ligner litt på femti'n i går...noen få langt foran røkla. Men nå får vi se om Fosnæs kan gå forbi Stadtlober.. Ikke så ulik. De holder høyt tempo i front.
Wheeljack Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden På et oppløp tror jeg ikke Heidi har sjangs mot Ebba så håper ho klare å skaffe seg ei luke.
SilverShaded Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Himmel og hav....dette nærmer seg en farse. Når folk ikke klarer å bytte til egne ski, men stjeler skiene til noen andre...burde ikke være mulig.
Imaginacíon Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Nr 14 tok nr 12 sine ski ved bytte. Nr 12 må jo få nye preparerte ski. Og 14 diskvalifisert.
obygda Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden SilverShaded skrev (4 minutter siden): Himmel og hav....dette nærmer seg en farse. Når folk ikke klarer å bytte til egne ski, men stjeler skiene til noen andre...burde ikke være mulig. Alt er mulig. Hva blir straffen?
SilverShaded Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden obygda skrev (Akkurat nå): Alt er mulig. Hva blir straffen? Ja, si det...hun burde vel vært disket og tatt ut av løpet, vet ikke om hun er med fremdeles.
SilverShaded Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Det var Ebba sitt tredje fall....hun stresser som bare det.
Wheeljack Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Det var ikke sånn luke jeg mente... jeg ville ha det omvendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå