Imaginacíon Skrevet søndag kl 12:23 Skrevet søndag kl 12:23 9 minutes ago, kremt said: Sverige sist. Poetisk Sjokkerende dårlig av en tidligere stornasjon.
SilverShaded Skrevet søndag kl 12:47 Skrevet søndag kl 12:47 Jeg unner så inderlig Iversen den gullmedaljen ! 1
Jotun Skrevet søndag kl 12:52 Skrevet søndag kl 12:52 Ja det var veldig kjekt!! Denne har han jobbet for! 1 1
Imaginacíon Skrevet søndag kl 13:16 Skrevet søndag kl 13:16 Della Mea må ha kjørt fenomenalt så langt opp som hun kjørte seg. Thea 5 hundredeler foran.
Jotun Skrevet søndag kl 13:25 Skrevet søndag kl 13:25 (endret) Jada!!!!!!!!!!!! I tredje siste svingen 🤣🤣🤣🤣 Satser på siste kjører ut 🤷 Endret søndag kl 13:25 av Jotun 1
Imaginacíon Skrevet søndag kl 13:29 Skrevet søndag kl 13:29 Blir det ikke delt ut bronsje nå, eller hvordan blir det?
SilverShaded Skrevet søndag kl 13:31 Skrevet søndag kl 13:31 Imaginacíon skrev (1 minutt siden): Blir det ikke delt ut bronsje nå, eller hvordan blir det? Nei, ikke når det er to sølv. Men tenk det, sølv for en kvinne, når gutta ikke har klart en eneste medalje.. 1 1
Imaginacíon Skrevet søndag kl 13:51 Skrevet søndag kl 13:51 Maren skyter godt. Michelot bommer. Lover godt.
Jotun Skrevet søndag kl 13:52 Skrevet søndag kl 13:52 Tandrevold altså..... Hu er litt Emil Iversen. Unner snart henne noe positivt i år.
Imaginacíon Skrevet søndag kl 13:54 Skrevet søndag kl 13:54 1 minute ago, Jotun said: Tandrevold altså..... Hu er litt Emil Iversen. Unner snart henne noe positivt i år. Jeg tror hun er på nippet til å gi seg i sporten. Veldig negativt intervju i en avis, VG eller Dagbladet tror jeg.
Jotun Skrevet søndag kl 13:57 Skrevet søndag kl 13:57 Ja hun har slitt med veldig mye de siste sesongene og eg har vært redd for at hun legger opp. Har jo denne helsa og. Derfor vil eg at hu gjør noe bra snart. Fortjener det. Liker Tandrevold ♥️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå