peterjohn Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar (endret) Hei, jeg lurer på hva meninger din beskjed på skjermen på mercedese 350e 2017 hybrid bensin, se vedlegg. Hvordan vi kan holde motoren i gang eller på i eco-modus. Jeg må bruke sport-modus for å holde motor i gang eller på. Endret 5. januar av peterjohn
Dachs33 Skrevet 5. januar Skrevet 5. januar Problem enten med 12v batteriet eller ladesystemet (raskt google søk med feilmeldingen).
peterjohn Skrevet 6. januar Forfatter Skrevet 6. januar Hvis det er problem med 12 v batteri. Nesten hvor mye det koster ?
Snylter Skrevet 6. januar Skrevet 6. januar Verkstedet ditt kan hjelpe deg med dette, det er bare å ringe nærmeste Mercedes-Benz-verksted det. Kan vel også gjøres via Mercedes On call vil jeg tro
peterjohn Skrevet 11. januar Forfatter Skrevet 11. januar Jeg har vært på Mercedes verkstedet. De fortalte meg at dette 12 v batteriet har vært brukt siden 2017, og at levetiden til slike batterier er mellom 7 og 10 år. De har fjernet 12 v hovedbatteriet og satt inn et nytt. De fortalte meg også at det finnes et annet lite batteri som kalles et hjelpebatteri eller "auxillary battery", som kanskje må byttes ut når det er et problem, men foreløpig fungerer det fint. Hvor ofte bør man bytte auxillary battery ?
bzzlink Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar 8 hours ago, peterjohn said: Jeg har vært på Mercedes verkstedet. De fortalte meg at dette 12 v batteriet har vært brukt siden 2017, og at levetiden til slike batterier er mellom 7 og 10 år. De har fjernet 12 v hovedbatteriet og satt inn et nytt. De fortalte meg også at det finnes et annet lite batteri som kalles et hjelpebatteri eller "auxillary battery", som kanskje må byttes ut når det er et problem, men foreløpig fungerer det fint. Hvor ofte bør man bytte auxillary battery ? Kan være greit å sjekke mer enn 1 verksted Batterier kan vare 10pluss år om de ikke har blitt oppbevart med lav spenning eller veldig kaldt varmt. Blir de det kan de bli ødelagt på måneder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå