Spillredaksjonen Skrevet lørdag kl 07:15 Skrevet lørdag kl 07:15 Anmeldelse: Stranger Things – Sesong 5 Stranger Things gir seg mens leken er god. Les hele saken på Gamer.no»
Fnix Skrevet lørdag kl 14:02 Skrevet lørdag kl 14:02 Noe av den beste avslutningen jeg har sett. De tok seg faktisk TID TIL Å AVSLUTTE! Helt fantastisk avslutning på en knall serie! Selv om sesong 3 er full av slitsom kjekling og krangling, så begynte skaperne å mestre det følelsesmessige aspektet mot seeren. Det ble det suksess av! 1
Aspiranten Skrevet lørdag kl 14:53 Skrevet lørdag kl 14:53 Hadde S05 vært verdt karakter 8, hadde ikke internett vært fylt til randen med memes og hat om S05 lol. Jeg velger mitt eget univers hvor S05 faktisk ikke eksisterer. 1 1
Vikingfinger Skrevet lørdag kl 17:57 Skrevet lørdag kl 17:57 Sesong 1 var bra, sesong 2 var bra, sesong 3 var ZZZzzz, så et par episoder av sesong 4 så sluttet jeg å se hele serien... 1
disk Skrevet lørdag kl 18:06 Skrevet lørdag kl 18:06 6 minutes ago, Vikingfinger said: Sesong 1 var bra, sesong 2 var bra, sesong 3 var ZZZzzz, så et par episoder av sesong 4 så sluttet jeg å se hele serien... Akkurat dette skjedde med meg og. Og når s3 var så dårlig, så glemmer eg ofte hva som hendte. Når no endelig s5 kom, så husket eg ekstremt lite av vecna greiene. Men synes ikke det var så gale i s05, slutten føltes bra. Mulig at eg hadde så lite forhåpninger om s5 at den overrasket. Memes om s05 tror eg har noe med en spesifikk scene og gjøre. Normale folk driter egentlig i det.
Runis Skrevet lørdag kl 21:38 Skrevet lørdag kl 21:38 6 hours ago, Aspiranten said: Hadde S05 vært verdt karakter 8, hadde ikke internett vært fylt til randen med memes og hat om S05 lol. Jeg velger mitt eget univers hvor S05 faktisk ikke eksisterer. Sinte gutter i kjellern hyler høyt på internett ja 3
Comma Chameleon Skrevet lørdag kl 21:44 Skrevet lørdag kl 21:44 Sesong 5 var ganske søppel og kun klisje på klisje, der all dialog enten er masse "exposition" eller en eller annen dårlig sippe-monolog. Ikke at dette er helt nytt i serien, men det tok helt overhånd her. Og realismen flyver ut av vinduet enda mer enn det noen gang har gjort. Også moro at de lar noen av kidsa bare meie ned trente soldater med rifle som om det var ingenting. Ingen trening eller samvittighet involvert. Det hele ble for dumt 3
Kjøleskap Skrevet lørdag kl 23:42 Skrevet lørdag kl 23:42 Blanda følelser om denne sesongen. Første halvdel var bra, med episode fire som høydepunktet, men så dabbet det av. Finalen var også skuffende, da den føltes langt ifra så episk som tidligere sesongfinaler. Selve slutten var veldig fin da, så den reddet seg inn igjen der og avsluttet serien på en tilfredstillende måte. Men vil nok si dette var den svakeste sesongen.
Fleskelars Skrevet mandag kl 11:01 Skrevet mandag kl 11:01 Hallo artikkelforfatter ! SÅ jævlig bra var ikke denne litt banale tenåringserien . Neppe en bauta i tvserie-sammenheng . 1
DrAlban3000 Skrevet mandag kl 11:59 Skrevet mandag kl 11:59 Det serien hadde av originalitet er borte, har valgt å se serien ferdig til tross for litt dalende interesse. Det begynner å bli tydelig at serien er laget for ungdommer med mobilen i handa, for man får handlingen inn med te-skje ganske ofte. Serien føles billig og overspilt og karakterene føles ikke ekte lenger, jeg er usikker på om dette er en homage til 80-talls B-filmer eller et seriøst forsøk på action komedie. Jeg er 40, regner med det er meg som er blitt gammel og sur. Kanskje det er et kvalitetstegn at jeg ikke likte den så godt. 1
Vikingfinger Skrevet mandag kl 20:03 Skrevet mandag kl 20:03 disk skrev (På 3.1.2026 den 19.06): Akkurat dette skjedde med meg og. Og når s3 var så dårlig, så glemmer eg ofte hva som hendte. Når no endelig s5 kom, så husket eg ekstremt lite av vecna greiene. Men synes ikke det var så gale i s05, slutten føltes bra. Mulig at eg hadde så lite forhåpninger om s5 at den overrasket. Memes om s05 tror eg har noe med en spesifikk scene og gjøre. Normale folk driter egentlig i det. Jeg har begynt helt på ny igjen på sesong 1 .Skal prøve tvinge meg gjennom alt for det er så mye jeg har glemt
Mumitrollet1337 Skrevet tirsdag kl 08:07 Skrevet tirsdag kl 08:07 Når hun gamle terminator dama på 23 kg uten en muskel og se på kroppen moser en svær soldat i veggen og setter han på plass måtte jeg le. 🤭 Virkeligheten er hva noen venstre radikale folk med makt bestemmer nå visstnok. I’m gonna be a dad! 1
simalarion Skrevet tirsdag kl 08:40 Skrevet tirsdag kl 08:40 (endret) Mumitrollet1337 skrev (5 timer siden): Virkeligheten er hva noen venstre radikale folk med makt bestemmer nå visstnok. I’m gonna be a dad! HÆ?? For Høyere radikale "folk" kunne ikke funnet på noe slikt i en serie/film?... Men for all del kast rundt flere Politiske stempel i alle sosiale debatter helt uten logisk holdepunkt/mening, akkurat det vi trenger mer av (ironi stempel) Endret tirsdag kl 13:48 av simalarion 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå