Atib Azzad Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 10 hours ago, DukeNukem3d said: Ja, 99% av innleggene til enkelte er bare klipp og lim. Ofte ikke oppgitt hvor teksten er plagiert fra heller (aka tvilsom kilde) Duke da.. Nå lyver du ganske skamløst, jeg markerer tydelig hva som er min tekst og hva som er sitater (og forsøker ikke ta eierskap over en sitert tekst og si det er min egen, du vet.. hva plagiat betyr..) og lenker alltid til kilden, du derimot har en uvane med å verken lenke til hva du refererer til, samtidig som det du refererer til ofte viser seg å ha løyet til deg (daily mail, NY post) er det bevisst, at du anklager meg for noe du er langt mer skyldig í? 1 2
Mbappe09 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Neptun1 skrev (18 timer siden): Dette er rett og slett ikke tilfellet. 11/9 terroren fikk stor støtte i muslimske land. I enkelte land over 50%. Demonstrasjoner til fordel for jihad selv i Vesten er vanlig. Sammenlign dette med den unisone fordømmelsen når noen vestlige har begått terror eller andre voldshandlinger. Overhodet ikke sammenlignbart. Bullshit. Albania, Kosovo, Bosnia og diverse ikke-arabiske land støttet ikke dette. At steinaldersamfunnene i Midtøsten gjør dette sier mer om deres kultur. 2
Mbappe09 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Boing_80 skrev (14 timer siden): Så løsningen er dette? (sier ikke at du mener det, men det virker mer og mer som at den som kan gi en permanent løsning er en peodfil amerikansk president): Trump says European leaders are ‘weak’ and countries are ‘decaying’ in extraordinary attack on US allies https://www.the-independent.com/news/world/europe/trump-europe-leaders-weak-russia-b2880837.html Trump er dritt og burde aldri vært president. Problemet er at diverse steder i Europa ikke ser europeisk ut, spesielt London, Paris og Amsterdam. Den etniske befolkningen blir mindre og mindre. Det ER et problem. Ingen normalt land ville akseptert dette. 2 1
Drunkenvalley Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Det er bedre at eit innlegg er eit velformulert, ordrett sitat du i verste fall kan stappe rett inn i Google for kilde, og som fortel sannleik, enn at ein berre skyter fra levra med skit. 1 3
Boing_80 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Atib Azzad skrev (40 minutter siden): Duke da.. Nå lyver du ganske skamløst, jeg markerer tydelig hva som er min tekst og hva som er sitater (og forsøker ikke ta eierskap over en sitert tekst og si det er min egen, du vet.. hva plagiat betyr..) og lenker alltid til kilden, du derimot har en uvane med å verken lenke til hva du refererer til, samtidig som det du refererer til ofte viser seg å ha løyet til deg (daily mail, NY post) er det bevisst, at du anklager meg for noe du er langt mer skyldig í? Enda morsommere er jo de som først kommer med en påstand og når man ber om kilde, så blir man bedt om å finne den selv. I følge den person er det skikk og bruk for diskusjoner Endret 4 timer siden av Boing_80 1
Japemperor Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Rhabagatz skrev (På 9.12.2025 den 8.14): Dette er radikalt. Det er mange grunner til at dette er feil, la meg nevne de viktigste: 1. Dette vil automatisk skape A- og B-borgere, der noens statsborgerskap er betinget. Dette vil være et alvorlig skudd i baugen for assimilering og integrering, og vil være den endelige bekreftelsen på "vi vil aldri bli akseptert som norske" 2. Dette vil kun være mulig for de med dobbelt statsborgerskap, det er nemlig ulovlig og umenneskelig å gjøre noen statsløse, og de kan ikke sendes noen steder. Dermed kan det enkelt omgås ved at man frasier seg sitt andre statsborgerskap. Det er noen land der dette er umulig (fordi de ikke er statsborgere, men undersåtter), men det burde ikke ha så mye å si dersom en person har uttrykt at de ikke vil være undersåtter. 3. En slik lov vil i realiteten ha tilbakevirkende kraft, da den vil endre vilkårene for innvilgelsen av statsborgerskap. Tilbakevirkende lover er noe man ikke har i en rettsstat. 4. Den vil kreve likebehandling, noe som betyr at også etnisk norske med dobbelt statsborgerskap (som meg selv, som også er borger av et annet vesteuropeisk land), vil rammes. 5. Det vil være grunnleggende feil å utvise statsborgere som er født her, oppvokst her og har tilbragt hele livet her. 6. Hva norske statsborgere gjør i Norge er et norsk problem, og ikke noe vi skal eksportere til landet foreldrene engang levde i. Hva vi gjør med folk med midlertidig eller permanent opphold, er et annet spørsmål, men det er viktig at vilkårene som gjaldt når søknaden ble godkjent, forblir gjeldende. Altså, ingen endringer med tilbakevirkende kraft. Dette er egentlig ikke så radikalt når det i utgangspunktet gjelder folk som har innvandret fra andre land og eventuelt også deres barn om de ikke er integrerte eller er kriminelle osv. Man må kunne frata statsborgerskap til folk som er født i andre land om nødvendig så fremt de ikke er adopterte. Dette blir jo ikke noe problem om man er en helt lovlig innvandrer som arbeider og bidrar i samfunnet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå