Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjåvinistiske menn og selvsikre kvinner

Gjest 4cf4a...b61

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sovna skrev (2 timer siden):

Synes denne storyen er en klassiker. Der hvor en mann jobber intenst med å snu en dame fra sin egenrådighet og  selvsikkerhet til å bli svar skyldig, fascinert og bergtatt. Alltid undret meg hvorfor det lar seg gjøre. Men det finnes klare paralleller under andre omstendigheter.

- Voldelig ektemann hvor kvinnen velger å bli. Tar heller mye av skylden på egen kappe, eller klarer ikke å trå ut i uforutsigbarheten ved å flykte. Blir isteden værende i voldens makt.

- Kvinner som skriver frierbrev til verdens verste mannfolk. Seriemordere og det som verre er. Breivik fikk på ett år nær tusen frierbrev. 

Må heller ikke glemme at det finnes kvinner som fremstår sterke, tøffe i trynet og 100 tatoveringer. Innerst inne så bikker det av minste motstand. Har fobier for alt som kan krype og gå. For ikke å snakke om heis..😆 Denne fasaden av selvsikkerhet og tøffhet er det enkelte menn som har et blikk for. Kvinnen fremstår gjennomsiktig for han. Han har et talent for å kle av lag etter lag.

Må heller ikke glemme at slike sterke kvinner fantaserer om å bli seksuelt dominert av mannen hun er i lag med. BDSM etc. er vanlig hos slike typer kvinner. Gjelder også for menn, men det er jo ikke tema i denne tråden. Nevner det så jeg ikke erter på meg alle feministene :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, "the statistics of One". Jeg tenker nå at dette er et godt eksempel på "like barn leker best". Det er jo ikke sånn at mannen liksom "vant" kvinnen her, og hun liksom ble erobret haha.

Det går fint an å være litt nedlatende noen ganger og andre ganger være normal nok til at man opplever at det er rimelig tvil om skitpraten er seriøst ment eller bare manglende sosiale antenner/mangel på selvtillit og ditto behov for å dra andre ned.

At noen i tråden mener dette handler om en "selvsikker" mann er finurlig, all den tid selvsikre menn ikke prater skit til kvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...