bo1e Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Én i familien var hos Hurtigruta for å skifte frontruten. Det var glassantenne til dabradioen på ruten. Denne ble kuttet da ruten ble skiftet. Vedkommende som fikk ruten skiftet trodde stumpen som var igjen var en fungerende antenne og at de som skiftet ruten tok jobben og kostnaden med å skifte antennen når de skiftet ruten. Da jeg så stumpen og forklarte at dette var en kappet antenne, så tok de kontakt med Hurtigruta, for å spørre. Hurtigruta sa da at det var bare å komme med bilen så skulle de ordne ny antenne. Bilen var inne på nytt, og da den ble utlevert igjen, så var det klistret antenne på ruten. Men elendig signal på radioen. Jeg tok av dekselet på A-stolpen, og så med en gang at de bare hadde klistret glassdelen av en antenne på glasset, og den gamle orginale antennen med stumpen var der fortsatt, så det var selvfølgelig ingen kontakt mellom de to delene. Dette er så latterlig oppførsel at jeg sliter med å forstå at et seriøst(?) foretak kan finne på å gjøre noe sånt. Hvordan bør man reagere?
wampster Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden bo1e skrev (10 minutter siden): Én i familien var hos Hurtigruta for å skifte frontruten. Det var glassantenne til dabradioen på ruten. Denne ble kuttet da ruten ble skiftet. Vedkommende som fikk ruten skiftet trodde stumpen som var igjen var en fungerende antenne og at de som skiftet ruten tok jobben og kostnaden med å skifte antennen når de skiftet ruten. Da jeg så stumpen og forklarte at dette var en kappet antenne, så tok de kontakt med Hurtigruta, for å spørre. Hurtigruta sa da at det var bare å komme med bilen så skulle de ordne ny antenne. Bilen var inne på nytt, og da den ble utlevert igjen, så var det klistret antenne på ruten. Men elendig signal på radioen. Jeg tok av dekselet på A-stolpen, og så med en gang at de bare hadde klistret glassdelen av en antenne på glasset, og den gamle orginale antennen med stumpen var der fortsatt, så det var selvfølgelig ingen kontakt mellom de to delene. Dette er så latterlig oppførsel at jeg sliter med å forstå at et seriøst(?) foretak kan finne på å gjøre noe sånt. Hvordan bør man reagere? Kontakt forsikringsselskapet til personen som har bilen.
vidor Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden En ting er at de kutter antennen uten å fikse det før de leverer tilbake, en annen ting er å sette på ny antenne uten å teste at det fungerer. De burde absolutt ha en personlig svak DAB-sender for å teste slikt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå