Paratech Skrevet 29. november Skrevet 29. november (endret) Herren ønsket alle en god jul Endret 2. desember av Paratech
trn100 Skrevet 11. desember Skrevet 11. desember Paratech skrev (På 29.11.2025 den 18.27): Herren ønsket alle en god jul Så da er han like god som meg? 😉
Paratech Skrevet i går, 07:12 Forfatter Skrevet i går, 07:12 (endret) Det mysteriet er umulig å si noe om. Hans veier er uransakelige, og det samme er det uransakelig å si om han er god eller ikke, fordi han har gjemt dette også i den uransakeligheten. Endret i går, 07:52 av Paratech
Capitan Fracassa Skrevet i går, 08:53 Skrevet i går, 08:53 Paratech skrev (1 time siden): Det mysteriet er umulig å si noe om. Og allikevel sier du noe om det. Artig selvmotsigelse ☺️ Paratech skrev (1 time siden): Hans veier er uransakelige, og det samme er det uransakelig å si om han er god eller ikke, fordi han har gjemt dette også i den uransakeligheten. Hvordan vet du at han har gjemt dette? Hvordan kan du si dette om et mysterium du selv sier det er umulig å si noe om? Har du flere selvmotsigelser å kommer med?
leticia Skrevet i går, 10:45 Skrevet i går, 10:45 trn100 skrev (På 11.12.2025 den 21.12): Så da er han like god som meg? 😉 Du er vel en herre du også
Paratech Skrevet i går, 12:48 Forfatter Skrevet i går, 12:48 (endret) leticia, kan du ta over diskusjonen med Capitan Fracassa, jeg må ut en tur har juleplikter, du diskuterer bare til ditt beste evne Endret i går, 12:49 av Paratech
leticia Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Paratech skrev (8 timer siden): leticia, kan du ta over diskusjonen med Capitan Fracassa, jeg må ut en tur har juleplikter, du diskuterer bare til ditt beste evne Jeg har ingenting usnakket med @Capitan Fracassa, og hvem er denne herren du ønsker å snakke om? Verden består av over 4 milliarder herrer, du må være litt mer spesifik enn dette. Men det er hyggelig at den herren du ønsker å snakke om ønsker oss god jul da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå