Gå til innhold

Herrens juleønsker

Anbefalte innlegg

• Paratech endret tittelen til Herrens juleønsker
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det mysteriet er umulig å si noe om. Hans veier er uransakelige, og det samme er det uransakelig å si om han er god eller ikke, fordi han har gjemt dette også i den uransakeligheten.

Endret av Paratech
Skrevet
Paratech skrev (1 time siden):

Det mysteriet er umulig å si noe om.

Og allikevel sier du noe om det. Artig selvmotsigelse ☺️

Paratech skrev (1 time siden):

Hans veier er uransakelige, og det samme er det uransakelig å si om han er god eller ikke, fordi han har gjemt dette også i den uransakeligheten.

Hvordan vet du at han har gjemt dette? Hvordan kan du si dette om et mysterium du selv sier det er umulig å si noe om? Har du flere selvmotsigelser å kommer med?

Skrevet (endret)

leticia, kan du ta over diskusjonen med Capitan Fracassa, jeg må ut en tur har juleplikter, du diskuterer bare til ditt beste evne

Endret av Paratech
Skrevet
Paratech skrev (8 timer siden):

leticia, kan du ta over diskusjonen med Capitan Fracassa, jeg må ut en tur har juleplikter, du diskuterer bare til ditt beste evne

Jeg har ingenting usnakket med @Capitan Fracassa, og hvem er denne herren du ønsker å snakke om? Verden består av over 4 milliarder herrer, du må være litt mer spesifik enn dette. Men det er hyggelig at den herren du ønsker å snakke om ønsker oss god jul da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...