NoBo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Oreo skrev (1 time siden): ja jeg må vel da bruke diagnose verktøy for å finne ut om det er noen feil koder? jeg må nokk lade batteriet ja Skal i utgangspunktet ikke være nødvendig, dersom den såkalte «PGM-FI»-indikatoren (motorsymbol) blinker, skal man kunne lese ut feilkode ut fra antall blink og varighet på disse. Kilde Gitt at tabellen under stemmer for din sykkel, så kan det at motoren ikke starter komme av flere ting; Kilde En liten advarsel — man bør helst bruke en batterilader ment for små batterier som motorsykkelbatterier, da en lader ment for bilbatteri kan stresse batteriet og gi det kortere levetid. Det skal visstnok være mulig å bruke standard diagnoseverktøy for bil, men da med en overgang fra sykkelens 4-pins plugg til OBD2 plugg.
Oreo Skrevet 53 minutter siden Forfatter Skrevet 53 minutter siden da skal jeg se om det kommer noe MIL lys på og hva det betyr om det er noe elektronisk feil eller noe som dukker opp, det første jeg gjør blir å skru opp tennplugg hette og se hvordan tennpluggen ser ut 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå