Spillredaksjonen Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Spillere hater det nye Battlefield 6-kartet Les hele saken på Gamer.no»
Andres Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) Det er hvertfall riktig kart å øve recon class, prøvde litt i går og det var minst 6 stykker som sto på motsatt side av bane og ventet på at du skulle spawne Endret 18 timer siden av Andres
Harribo25 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Helt riktig. Sannsynligvis værste mappet til bf6. Spilte dette mappet i går og det var begredelig dårlig layout å lite plasser med cover. Synes faktisk bf2042 mapsa var vesentlig bedre. Det er mye mindre maps i bf6 som blir skikkelig clusterfuck. Større maps har gjerne flere interesante muligheter å skaper mer artig gameplay.
TazheI Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Synes mapet var mye bedre en alle de andre. Mye større (skjønne ikke hvorfor folk sier mindre?) Litt kjedelig design (ser ut som helvette) Men mye mer god følelsen. Her kan man ha mange tanks, og virkelig føle man er på et battlefield. Men skjønne jo at folk forventa enda mer i rettningen CoD, men dere kan jo spille CoD 7 dere som er så gira. For meg er dette et godt steg i rettning et battlefield spill. (Nå mangle vi bare at closed weapons kommer tilbake)
Skutor Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Harribo25 skrev: Helt riktig. Sannsynligvis værste mappet til bf6. Spilte dette mappet i går og det var begredelig dårlig layout å lite plasser med cover. Synes faktisk bf2042 mapsa var vesentlig bedre. Det er mye mindre maps i bf6 som blir skikkelig clusterfuck. Større maps har gjerne flere interesante muligheter å skaper mer artig gameplay. Det skal være sagt at bf2042 var 128 spillere pr map, mens BF6 er 64. Tror det fort kunne føltes veldig tomt. Men det kunne vært morsomt å prøvd.
Existence Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Dessverre er det 99 % større sannsynlighet at folk deler negative meninger iforhold til gode meninger. Alt av internett viser dette tilfellet. 1
MuffinMatt Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Reddit er såpass fullt av gode gammeldagse "sytepaver", at det er bare trist. Folk som spiller og har det gøy blir nærmest kjeppjaga som CoD-spillere
Snikpellik Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Synes det er bra jeg. New Sobek City er jeg derimot ikke så begeistret for. 2
Vikingfinger Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) De fleste jeg vet og leser elsker dette kartet, meg inkludert. Det er et av de beste kartene i spillet men typisk å fokusere på de få negative, det gir jo mer klikk.. COD fan? Gamerant sin artikkel begynner sånn her men dere skal overgår det med å ikke skrive "Some" : "Some Battlefield 6 players are not happy with the new Blackwell Fields map" Så går de til most osv. Hvis du artikkelforfatter ser kommentarene på facebooksiden deres så ser du at de fleste folk ELSKER dette kaotiske kartet. Og om man ikke vil spille det. så velg det bort fra maplisten 👀 https://www.facebook.com/photo?fbid=1393770555642616&set=a.769607638058914 Endret 12 timer siden av Vikingfinger
Vikingfinger Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Snikpellik skrev (2 timer siden): Synes det er bra jeg. New Sobek City er jeg derimot ikke så begeistret for. De fleste mener akkurat dette
Vikingfinger Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden TazheI skrev (4 timer siden): Synes mapet var mye bedre en alle de andre. Mye større (skjønne ikke hvorfor folk sier mindre?) Litt kjedelig design (ser ut som helvette) Men mye mer god følelsen. Her kan man ha mange tanks, og virkelig føle man er på et battlefield. Men skjønne jo at folk forventa enda mer i rettningen CoD, men dere kan jo spille CoD 7 dere som er så gira. For meg er dette et godt steg i rettning et battlefield spill. (Nå mangle vi bare at closed weapons kommer tilbake) Mangfold, vi trenger mangfolk i kart. Dette er kaos og skikkelig gøy. Men noen vil bare ha det samme kjedelige. De som klager, det er bare å velge et annet kart, eller å spille COD? 👀
barezell Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Sobek også minst populært blant de jeg spiller med. Nye kartet har jeg kun spilt i mini utgave foreløpig.
firberblad Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Foretrekker dette kartet foran mange andre. Sikkert fordi jeg snart er 52 år og har begynt å favorisere korte avstander 🤣. 1
Vikingfinger Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden firberblad skrev (53 minutter siden): Foretrekker dette kartet foran mange andre. Sikkert fordi jeg snart er 52 år og har begynt å favorisere korte avstander 🤣. Du er ikke alene. 51 år og liker kaoset. De på 13 hater nok dette kartet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå