Gå til innhold

Spillere hater det nye Battlefield 6-kartet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er hvertfall riktig kart å øve recon class, prøvde litt i går og det var minst 6 stykker som sto på motsatt side av bane og ventet på at du skulle spawne

Endret av Andres
Skrevet

Helt riktig. Sannsynligvis værste mappet til bf6. Spilte dette mappet i går og det var begredelig dårlig layout å lite plasser med cover. Synes faktisk bf2042 mapsa var vesentlig bedre.

Det er mye mindre maps i bf6 som blir skikkelig clusterfuck. 

Større maps har gjerne flere interesante muligheter å skaper mer artig gameplay.

Skrevet

Synes mapet var mye bedre en alle de andre. Mye større (skjønne ikke hvorfor folk sier mindre?) Litt kjedelig design (ser ut som helvette) Men mye mer god følelsen. Her kan man ha mange tanks, og virkelig føle man er på et battlefield. 

Men skjønne jo at folk forventa enda mer i rettningen CoD, men dere kan jo spille CoD 7 dere som er så gira. For meg er dette et godt steg i rettning et battlefield spill. (Nå mangle vi bare at closed weapons kommer tilbake)

• Liker 1
Skrevet
Harribo25 skrev:

Helt riktig. Sannsynligvis værste mappet til bf6. Spilte dette mappet i går og det var begredelig dårlig layout å lite plasser med cover. Synes faktisk bf2042 mapsa var vesentlig bedre.

Større maps har gjerne flere interesante muligheter å skaper mer artig gameplay.

Det skal være sagt at bf2042 var 128 spillere pr map, mens BF6 er 64. Tror det fort kunne føltes veldig tomt. Men det kunne vært morsomt å prøvd.
Skrevet (endret)

De fleste jeg vet og leser elsker dette kartet, meg inkludert. Det er et av de beste kartene i spillet men typisk å fokusere på de få negative, det gir jo mer klikk.. COD fan?

Gamerant sin artikkel begynner sånn her men dere skal overgår det med å ikke skrive "Some" : 

"Some Battlefield 6 players are not happy with the new Blackwell Fields map"
Så går de til most osv. Hvis du artikkelforfatter ser kommentarene på facebooksiden deres så ser du at de fleste folk ELSKER dette kaotiske kartet. Og om man ikke vil spille det. så velg det bort fra maplisten 👀

https://www.facebook.com/photo?fbid=1393770555642616&set=a.769607638058914

Endret av Vikingfinger
Skrevet
TazheI skrev (4 timer siden):

Synes mapet var mye bedre en alle de andre. Mye større (skjønne ikke hvorfor folk sier mindre?) Litt kjedelig design (ser ut som helvette) Men mye mer god følelsen. Her kan man ha mange tanks, og virkelig føle man er på et battlefield. 

Men skjønne jo at folk forventa enda mer i rettningen CoD, men dere kan jo spille CoD 7 dere som er så gira. For meg er dette et godt steg i rettning et battlefield spill. (Nå mangle vi bare at closed weapons kommer tilbake)

Mangfold, vi trenger mangfolk i kart. Dette er kaos og skikkelig gøy. Men noen vil bare ha det samme kjedelige. De som klager, det er bare å velge et annet kart, eller å spille COD? 👀

• Liker 1
Skrevet
firberblad skrev (53 minutter siden):

Foretrekker dette kartet foran mange andre. Sikkert fordi jeg snart er 52 år og har begynt å favorisere korte avstander 🤣.

Du er ikke alene. 51 år og liker kaoset. De på 13 hater nok dette kartet

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
TazheI skrev:

Enig. Et steg i riktig retning angående kart. Litt rom til å puste og tenke neste trekk.
  • Liker 1
Skrevet
Skutor skrev (18 timer siden):
Harribo25 skrev (20 timer siden):

Ekspander  

Det skal være sagt at bf2042 var 128 spillere pr map, mens BF6 er 64. Tror det fort kunne føltes veldig tomt. Men det kunne vært morsomt å prøvd.

Joda riktig det, men jeg spilte aldri 128 kaoset. Jeg skulle presisert jeg mente 64 player i portal mode. 

Synes ikke det føltes tomt ut :)

Skal sies jeg liker store maps generelt. Lettere å flanke å skape mere sjanser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...