Spillredaksjonen Skrevet 17. oktober Skrevet 17. oktober Anmeldelse: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 Haustens store vampyrspel er først og fremst ei skikkeleg god historie. Les hele saken på Gamer.no»
Vikingfinger Skrevet 17. oktober Skrevet 17. oktober For mye her virker for sært til at jeg kommer til å kjøpe det..
Evil-Duck Skrevet 17. oktober Skrevet 17. oktober En rekke tulleinnlegg er fjernet. Modereringen skal ikke kommenteres
Sjørøver Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober God anmeldelse. Dette er nok ikke for meg, selv om jeg håpet det skulle være det.
BakaBerg Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober Veldig glad for at noen liker det! Dette er nok det spillet jeg venta lengst på og en av de jeg var mest hyped for (KCD2 ørlite mer). Venta 21 år på dette. Jeg er en av de som både likte veilguard og star wars outlaws, så håper jeg liker dette også. Er skikkelig WoD nerd også. 1
spazma Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober Hadde denne på vent og se lista min men fant ut etter og ha lest et par anmeldelser inkludert denne fant jeg ut denne kan jeg hoppe over.
Tåka Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober Er skjelden jeg kjøper spill men dette er faktisk veldig bra rask og presis kontroll er bra historie og oppdrag og flyter veldig bra ikke noe å sette fingeren på foreløpig har bare spilt i ca 5 timer men er veldig fornøyd, terning kast 6 fra meg. 1
Tåka Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober Sjørøver skrev: God anmeldelse. Dette er nok ikke for meg, selv om jeg håpet det skulle være det. Du får se på noen som spiller det på Twitch eller YouTube så kan du se om du liker det du ser er min anbefaling, man kan ikke gå utifra en anmeldelse kun på Gamer for å bestemme seg om man skal kjøpe spillet eller ikke :)
BakaBerg Skrevet 24. oktober Skrevet 24. oktober (endret) Ca 15 timer inn i spillet. Dette er ikke verdig navnet bloodlines 2. men et knakende godt spill likevel. the chinese room skulle slått seg sammen med et studio som kan rpg, progresjon, og game systems. Endret 24. oktober av BakaBerg
Reg2000 Skrevet 24. oktober Skrevet 24. oktober Har spilt ca 10 timer og liker det veldig godt. Det eneste jeg savner er muligheten til å lagre når man vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå