Gå til innhold

Anmeldelse: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig glad for at noen liker det! Dette er nok det spillet jeg venta lengst på og en av de jeg var mest hyped for (KCD2 ørlite mer). Venta 21 år på dette. Jeg er en av de som både likte veilguard og star wars outlaws, så håper jeg liker dette også. 

Er skikkelig WoD nerd også.

• Liker 1
Skrevet

Hadde denne på vent  og se lista min men fant ut etter og ha lest et par anmeldelser 

inkludert denne fant jeg ut denne kan jeg hoppe over.

Skrevet
Er skjelden jeg kjøper spill men dette er faktisk veldig bra rask og presis kontroll er bra historie og oppdrag og flyter veldig bra ikke noe å sette fingeren på foreløpig har bare spilt i ca 5 timer men er veldig fornøyd, terning kast 6 fra meg. :)
  • Liker 1
Skrevet
Sjørøver skrev:
God anmeldelse. Dette er nok ikke for meg, selv om jeg håpet det skulle være det.
Du får se på noen som spiller det på Twitch eller YouTube så kan du se om du liker det du ser er min anbefaling, man kan ikke gå utifra en anmeldelse kun på Gamer for å bestemme seg om man skal kjøpe spillet eller ikke :)
Skrevet (endret)

Ca 15 timer inn i spillet. Dette er ikke verdig navnet bloodlines 2. men et knakende godt spill likevel. the chinese room skulle slått seg sammen med et studio som kan rpg, progresjon, og game systems. 

Endret av BakaBerg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...