Gå til innhold

– Battlefield 6 solgte syv millioner eksemplarer på fem dager

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vikingfinger skrev:

Utrolig bra spill, men de bør buffe xp progression systemet. Det går vanvittig tregt. Terningkast 9/10

Yep, er lvl 7 etter å ha mistet åpningshelga, hadde en runde på conquest hvor jeg hadde 30+ kills med den første assault rifla, og gikk såvidt opp til nivå 2 på våpenet...
Skrevet
1 hour ago, Vikingfinger said:

Utrolig bra spill, men de bør buffe xp progression systemet. Det går vanvittig tregt. Terningkast 9/10

Enig. Vanskelig for de av oss som spiller "casual" å holde følge på noe som helst vis slik det er nå. 

That said, har hatt det utrolig gøy i multiplayer den tida jeg har fått spilt så langt!

Skrevet

Høres rart ut. har ved flere anledninger fått 1-3 level på våpen i løpet av en runde. (når våpenet er på laveste levler) 

Generelt er jeg litt todelt i forhold til progresjon og det er flere områder selvsagt. Jeg synes det går for sakte å låse opp til våpen på level 10+, det kunne gjerne gått noe raskere. 

Ser også mange som klager på at weapon challages og class challenges tar for lang tid, men er det ikke litt ålreit å måtte jobbe litt for å låse opp ting? man MÅÅ ikke ha alt med engang. Unlocke 10 nye attachments og 3 våpen hver runde. Jeg tror spillet generelt varer lenger og folk blir bedre i rollene ved at må spille lenger for å låse opp.  Det sagt så synes jeg det er håpløst at de har putta f.eks C4 og spawn beacon bak lås i disse challengene. Burde vært mindre viktige ting som var premie. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...