Spillredaksjonen Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Sniktitt: Call of Duty: Black Ops 7 Årets Call of Duty sparker hardt fra seg, men mangler tydelig særpreg. Les hele saken på Gamer.no»
barezell Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Blir litt smak og behag antar jeg. Synes CoD knapt har gjort noe for å fornye seg siste 200 spilla. Ingen av de slår de gode gamle mw1 og 2 fra infinity ward. IMO aldri vært i nærheten etter. Jeg skjønner ikke helt det negative med "anonyme" bf6. Alt bf fansen har skreket om i mange år er en "oppfølger" som tar BF back to basic / down to earth og bygger videre på bf 3 og 4. Virker være akkurat det de gjør og de fleste virker være veldig fornøyde. Anyhow blir digg med litt FPS spill igjen 🥳 1
Runis Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober "Anonyme bf6" frister veldig mye mer enn å se Beavis and Butthead løpe rundt med laservåpen. 5
Sersjant SEGA Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober hvordan er det foran battlefield 6? det fremkom ikke veldig godt i saken clickbait?
phraze Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober COD sitt gameplay er like hjernedødt som de som kjøper det år etter år..
Espen Jansen Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober Sersjant SEGA skrev: hvordan er det foran battlefield 6? det fremkom ikke veldig godt i saken clickbait? Vinklingen føler jeg at jeg dekker inn nederst – en slags føljetong, hvor jeg lenker til sniktitten min på BF6 fra forrige måned.
Espen Jansen Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober (endret) For å klargjøre: Jeg føler både BF6 og BO7 mangler særpreg, noe jeg skriver ganske tydelig på tvers av de to sniktittene mine. Det er lite nytenkning begge steder, men etter å ha testet begge over en viss tid, har jeg hatt klart mer glede av Call of Duty denne gangen. Derav "forspranget". 😊 Endret 6. oktober av Espen Jansen
MuffinMatt Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Omnimovement var en stor bidragsyter til ay jeg sluttet å spille call of duty. Små kart og alt for mye sprinting, dolphin dives osv passer sikkert fint for de yngste. Ikke for meg. Ønsket om å være Fortnite med ørten skins som ikke passer inn i settingen er en annen. Og de kan hevde de ikke fortsetter i det sporet, men en av bonus-skinsa ved forhåndskjøp er allerede for dumt til at jeg har tro på det
JornHansen Skrevet 8. oktober Skrevet 8. oktober Har virkelig digga denne betaen. Endte med å boikotte BO6 pga AI stemmeskuespill og loading screens i sesongene, håper ikke det skjer igjen. Skal iallfall spille det til jeg ser noe AI-slop igjen. Omnimovement virker mindre fremtredende denne gangen, men jeg hadde forøvrig aldri noe spesielt mot det. Multiplayer er en intens affære da og SBMM er selvsagt en ting. Personlig har jeg null forståelse for at folk vil ha enkle motstandere de kan herje med. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå