Spillredaksjonen Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Game Pass Ultimate blir mye dyrere Xbox lanserer en omfattende overhaling av tjenesten. Les hele saken på Gamer.no»
Iki Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Var ikke så veldig lenge siden jeg advarte om at prisene kom til å øke, slik som med alle andre abonnement tjenester, men da sa alle at dette aldri kom til å skje, for Microsoft var for smarte, for rike, osv. De skyter seg virkelig i foten ved å gjøre det for dyrt for folk. Nettsidene for å kansellere abonnementet ble overbelastet rett etter. Folk flest spiller ikke nok til at det er verdt det lengre. Endret 3 timer siden av Iki 1
Skydancer Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Var allerede dyrt og med ganske dårlig utvalg av spill. Med den prisen der kan en bare kjøpe spillene en vil ha, så kan man selge dem etterpå om en kjøpte fysisk. Sikkert økning i prisen siden den nye håndholdte drives av gamepass blant annet. Tåpelig med et selskap med så mye cash å ødelegge for seg selv. Og kan de ikke lage nye spill selv lengre? Hoppet til playstation blir enklere og enklere 1
tjall Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ser for øvrig ikke de nye abonnementene på Microsoft-kontoen. Får kanskje vurdere å gå fra Ultimate til Premium.
barezell Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sto lite om det egne PC abonnementet ut i fra pris så regner jeg med det tilsvarer premium og man ikke lenger får day one spill? Synes dette var mye av grunnen til at game pass var verdt det. Jeg kunne godt betalt mer enn jeg gjør i dag, men opp til 309.- synes jeg var litt i overkant. Må i så fall ha interesse av 5+ spill hvert år for at det skal lønne seg.
ili Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Har vært game pass ultimate abb I mange år. Men dette blir for ekstremt. Har vært veldig mange bra spill siste året, men nå blir det for dyrt. Nå blir det 1 mnd et par ganger i året tenker eg. Hvor jeg pløyer igjennom det som er bra. Endret 1 time siden av ili 1
Føniks Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden Hvorvidt dette lønner seg avhenger jo hvor mange spill man generelt spiller i måneden. For min del spiller jeg ikke nok til at jeg kan forsvare denne prisen, og velger derfor å bare kjøpe de spill jeg vil spille. 1
Trene Arnholdt Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Ser nok ut til at jeg sier opp. Slår på xbox kanskje annenhver mnd. Kan jo like gjerne spille på pc. 1
ili Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden Ser at min neste betaling 12. Oktober for ultimate fortsatt koster 179 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå