Gjest de007...576 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hva sier dere damer? Anonymous poster hash: de007...576
Boing_80 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Gjest de007...576 skrev (17 minutter siden): Hva sier dere damer? Anonymous poster hash: de007...576 Nå var spørsmålet rettet mot kvinner, men jeg håper at det går greit om jeg som mann svarer. Først og fremst; ingen verdens ytre faktorer vil automatisk gjøre en mann mer attraktiv for en kvinne dersom mannen selv føler seg uattraktiv. En dyp usikkerhet vil alltid være der. Da gjenstår det å jobbe med seg selv og prøve å reflektere over hvordan en selv kan trives med å være seg selv. At en trener er et tegn på at man tar vare på seg selv og holder seg i form. For enkelte stiger også selvtilliten når kroppen stadig utfordres til å løfte mer eller øke intensiteten. Men sett at en mann som føler seg uattraktiv og trener beinhardt for å få en bedre kropp, sjansen er stor for at en også tiltrekker seg folk som er mer opptatt av det ytre enn det indre. Så da tror jeg en må jobbe med sin selvfølelse og selvtillit. - Hva gjør du dersom du blir skadet og må slutte med treningen for en lengre periode? - Hva gjør du når du faktisk vil komme til et treningsplatå der motivasjonen svikter og det ikke blir mer progresjon? - Hva gjør du dersom du egentlig sliter med å holde liv i samtaler med kvinner og ikke kan flekse med msuklene slik du kan på et treningssenter? Hvis du tenker etter så er åpnings spørsmålet ditt rettet mot kvinner på dette forumet? Hvor mange ulike svar tror du at du ikke vil få? Dessuten er det en ting hva vi mennesker faktisk sier, men noe helt annet hva vi gjør. Det kan være kvinner her som kanskje sier at kropp ikke er så viktig for de, men biologien slår aldri feil. Og ikke minst; jeg tror veien er kort til bruk av steroider dersom selvfølelsen er lav. Ikke for alle, men for en del. Endret 2 timer siden av Boing_80 1
trn100 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Er mann men svarer allikevel... Det høres veldig overfladisk ut men fungerer kanskje helt til sixpacken ramler ned over stoltheten? Altså ikke veldig langvarig med mindre du har Hooka sko også? 😉 1
Klote Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Mens du venter på svar på damer så kan jeg også som mann bidra litt. Jeg tror bestemt at det kan kompensere, men det kan også slå uheldig ut, om det blir for mye. Om det ligger en sunn motivasjon bak, og en sunn og god livsstil underbygger inntrykket, da kompenserer det for mye, for mange. Er du skikkelig pumpa og er nøye med proteintilskudd osv da er du bare attraktiv for likesinnede.
Simen1 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Spørsmålet er så dårlig formulert at det er vanskelig å skjønne. Fint om TS tar seg tid til å utdype. 1
BadCat Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Jeg dro atskillig mer damer etter at jeg trente såpass at jeg måtte gå opp en skjortestørelse. Dog ikke så mange som gjennom dansemoves. Uansett hva du velger å gjøre, anbefaler jeg at du gjør det for din egen del, ikke for å imponere andre. Endret 2 timer siden av BadCat 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå