Spillredaksjonen Skrevet 18. september Skrevet 18. september Anmeldelse: Earthion Om du meiner alt var betre før, er <em>Earthion</em> motsvaret ditt. Les hele saken på Gamer.no» 1
Nitode Skrevet 18. september Skrevet 18. september God anmeldelse. 👍🏻 Ble nysgjerrig. Ikke meningen å fremstå pirkete, men når dere skriver på slutten av artiklene at det skal slippes til Nintendo switch, mener dere både switch «1» og 2 ? Fint hvis det kommer litt bedre frem i fremtidige artikler da det blir noe forvirrende når det bare står Nintendo switch. 😊
Øystein.F. Skrevet 18. september Skrevet 18. september Nitode skrev: God anmeldelse. 👍🏻 Ble nysgjerrig. Ikke meningen å fremstå pirkete, men når dere skriver på slutten av artiklene at det skal slippes til Nintendo switch, mener dere både switch «1» og 2 ? Fint hvis det kommer litt bedre frem i fremtidige artikler da det blir noe forvirrende når det bare står Nintendo switch. 😊 Kjem det til Switch 2 listar vi opp Nintendo Switch 2 som eigen konsoll. 1
Gringorilla Skrevet 18. september Skrevet 18. september Av en eller annen grunn takler jeg ikke å spille Schmups som har sidestilt kamera i stedet for ovenfra og ned. Tror jeg har PTSD fra den ene delen fra Bart's Nightmare på SNES. 1
simalarion Skrevet 18. september Skrevet 18. september Minner meg også om ProjectX - Team17 - Amiga (ja, det andre jeg ble minnet på var R-Type)
Jubutak Skrevet 18. september Skrevet 18. september Skulle ønske alle spill med pixelart hadde et så bra CRT-filter som dette! Det forrige eksemplet jeg så var i Blasphemous :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå