Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dame som gir blanda signaler

Gjest 95482...cd4

Anbefalte innlegg

Gjest 95482...cd4
Skrevet

Ja, blanda signaler er aldri en god ting. Hun har mye som skjer i livet sitt nå. Ho flørter med meg, tar ikke flørt tilbake. Har tenkt ho ikke er interessert, men plutselig slår det til med ting som " jeg snakker om deg til vennene mine" og " du er drit kjekk". Vi snakker daglig, ho bor i en annen by. Ho har planer om å jobbe offshore, prater mye om det. Ho har også sagt " jeg sier aldri om jeg liker en fyr, redd for avvisning". Men flørten er ikke konstant, og kan gå lenge mellom at ho flørter. 

Jeg vet jeg betyr mye for henne, men jeg skjønner ikke min rolle. Ho tar aldri initiativ, men alltid glad når jeg spør, svarer alltid "ja!" . Og omorganiserer planer så det passer å møtes. Virker nesten som ho er redd for å ta initiativ selv. Jeg merker alt dette tærer på meg, og har prøvd siste tiden å ta en prat med henne, men får det aldri til pga avstanden. Hun er sjeldent i byen(hjembyen). 
Noen ganger får jeg det varme blikket, men vet ikke om jeg leser for mye i det. 

hva gjør jeg? 

Anonymous poster hash: 95482...cd4

Videoannonse
Annonse
Gjest 72edb...c1a
Skrevet

Move on så får hun eventuelt ta initiativ hvis hun vil det skal bli noe mer. Høres mer ut som du har blitt friend zoned. 

Anonymous poster hash: 72edb...c1a

Skrevet
Gjest 95482...cd4 skrev (29 minutter siden):

Ja, blanda signaler er aldri en god ting. Hun har mye som skjer i livet sitt nå. Ho flørter med meg, tar ikke flørt tilbake. Har tenkt ho ikke er interessert, men plutselig slår det til med ting som " jeg snakker om deg til vennene mine" og " du er drit kjekk". Vi snakker daglig, ho bor i en annen by. Ho har planer om å jobbe offshore, prater mye om det. Ho har også sagt " jeg sier aldri om jeg liker en fyr, redd for avvisning". Men flørten er ikke konstant, og kan gå lenge mellom at ho flørter. 

Jeg vet jeg betyr mye for henne, men jeg skjønner ikke min rolle. Ho tar aldri initiativ, men alltid glad når jeg spør, svarer alltid "ja!" . Og omorganiserer planer så det passer å møtes. Virker nesten som ho er redd for å ta initiativ selv. Jeg merker alt dette tærer på meg, og har prøvd siste tiden å ta en prat med henne, men får det aldri til pga avstanden. Hun er sjeldent i byen(hjembyen). 
Noen ganger får jeg det varme blikket, men vet ikke om jeg leser for mye i det. 

hva gjør jeg? 

Har du selvrespekt? Hvis ja, så er svaret innlysende. Hvis ikke, bli med på dansen der du ikke er synkronisert med partneren.

Skrevet

Spør henne hva hun vil, ikke legg for mye av deg selv i situasjonen, du kan ha misforstått og tolket ting helt rart.

Hvis alternativet er å gå videre har du ingenting å tape på å bare snakke med henne.

Skrevet
47 minutes ago, Guest 95482...cd4 said:

hva gjør jeg? 

Vel, hun skal jobbe offshore OG hun sender blandede signal. Jeg hadde ikke giddet å kaste bort tid og følelser. Hvis du liker henne kan du si til henne at du liker henne, og at hun sender blandede signaler, og at det er noe du ikke er interessert i, også kan du se hvordan hun reagerer. 

Gjest 95482...cd4
Skrevet
Salvesen. skrev (2 timer siden):

Bruk ord, slik du gjør her. 

Ja, skal ta en prat. Bare få det til. Er ikke interessert i å bare være venner.

Gjest 72edb...c1a skrev (2 timer siden):

Move on så får hun eventuelt ta initiativ hvis hun vil det skal bli noe mer. Høres mer ut som du har blitt friend zoned. 

Anonymous poster hash: 72edb...c1a

prata med noen venniner om dette, og de mener ho liker meg, men virker redd for å vise det. Aner egentlig ikke.

Boing_80 skrev (2 timer siden):

Har du selvrespekt? Hvis ja, så er svaret innlysende. Hvis ikke, bli med på dansen der du ikke er synkronisert med partneren.

Har så mye selvrespekt at jeg måtte skrive her for å finne ut hva jeg gjør. Dette er så utmattende. Men jeg danser ikke videre, nei.

Kakkelfant skrev (2 timer siden):

Spør henne hva hun vil, ikke legg for mye av deg selv i situasjonen, du kan ha misforstått og tolket ting helt rart.

Hvis alternativet er å gå videre har du ingenting å tape på å bare snakke med henne.

Krig og fred skrev (2 timer siden):

Vel, hun skal jobbe offshore OG hun sender blandede signal. Jeg hadde ikke giddet å kaste bort tid og følelser. Hvis du liker henne kan du si til henne at du liker henne, og at hun sender blandede signaler, og at det er noe du ikke er interessert i, også kan du se hvordan hun reagerer. 

Ja, beste svaret, egentlig. Jeg er ikke interessert i å kun være venner, og veldig slitsomt med blanda signaler, så jeg taper ingen ting. Takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...