Boing_80 Skrevet lørdag kl 20:03 Skrevet lørdag kl 20:03 Jeg kjøpte nettopp disse spillene og startet med Cronos New dawn. Damn! Det er spennende som faen!
BamseMums80 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Cronos virker ok. Dead Space aktig. Såvidt prøvd det. Kom helt ut av det blå for min del. Aldri hørt om det,før jeg så noen spille det på youtube.
vampyrica Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden On 9/6/2025 at 10:03 PM, Boing_80 said: Jeg kjøpte nettopp disse spillene og startet med Cronos New dawn. Damn! Det er spennende som faen! Begge er bra spill ☺️ Hell is Us ville jeg sagt middels eller lavere hvis en bruker guide da det har noe av de bedre puzzles som en faktisk må tenke og gjerne skrive/tegne ned noe. Fullførte Hell is Us for 5 minutter siden ☺️ Gir Hell is Us en 8 og puzzle delen var en god faktor i dette og en grei story, nedtrekk er combat og enemy variation, er for enkelt å heale i combat. Grafisk pent, men her vil en tv/monitor utjevne hvor bra det ser ut. (Som andre spill). Surround er helt greit men ikke som det andre. ☺️ Cronos har en god stemning og veldig bra surround, grafisk veldig bra og god gameplay. Gir det en god 8 der også så 2 veldig gode spill jeg har kost meg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå